Graviditetstester

ImageUploadedByBV Forum1481735934.328153.jpgImageUploadedByBV Forum1481735957.838803.jpg

Fikk disse i dag! 14 dpo.
Gravid??

Tør og klarer ikke å tro på det :p
 
Last edited:
0ba3411871988e308ffe423b75c044bf.jpg


Hei dere! Kan jeg spørre dere om noe?
Den andre testen nedenfra og opp, er tatt for to uker siden. Den nederste er tatt idag. For to uker siden var teststreken like sterk som kontrollstreken. Den nederste testen tatt idag er ikke like sterk som kontrollstreken. Da har jo HCG sunket litt? Eller? Hva betyr det?
 
0ba3411871988e308ffe423b75c044bf.jpg


Hei dere! Kan jeg spørre dere om noe?
Den andre testen nedenfra og opp, er tatt for to uker siden. Den nederste er tatt idag. For to uker siden var teststreken like sterk som kontrollstreken. Den nederste testen tatt idag er ikke like sterk som kontrollstreken. Da har jo HCG sunket litt? Eller? Hva betyr det?
Kanskje du nå har for mye HCH? Hvor langt er du på vei? Ellers står det vel også at man ikke kan sammenlikne styrken på streken. Det er visst ikke pålitelig. Ta en digital med ukesindikstor. Da slipper du å tolke streker :)
 
Hvor langt er du på vei da? Mulig du bare har sen stigning.

Håper det ikke er noe galt iallfall. Men sist testene så slik ut, så mistet jeg :/ I dag er jeg 4+5.. Var og fikk tatt blodprøver i går, så får vel høre utover dagen om nivået ser ok ut.
 
0ba3411871988e308ffe423b75c044bf.jpg


Hei dere! Kan jeg spørre dere om noe?
Den andre testen nedenfra og opp, er tatt for to uker siden. Den nederste er tatt idag. For to uker siden var teststreken like sterk som kontrollstreken. Den nederste testen tatt idag er ikke like sterk som kontrollstreken. Da har jo HCG sunket litt? Eller? Hva betyr det?
Urin er ikke pålitelig for å regne hcg-nivå. Det skal helst kun brukes for å påvise hcg, ikke sjekke stigning. (Pga så mange faktorer som kan spille inn).
Ellers, så vil hcg synke litt etterhvert også, og det er normalt å få svakere tester etter flere uker enn det man får i starten. (Pluss at.. Noen tester klarer ikke registrere det skikkelig ved FOR høyt hcg.. Da blir de svakere).
Mitt råd til deg er å slutte å teste! :)

Det er ikke noe poeng lenger. Om du bekymrer deg får du heller ta en TUL, for urinprøver vil bare verre det.
 
Back
Topp