Graviditet?

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
Av nysgjerrighet så lurar eg på vad er grunnen till att en lege anbefaler en till graviditet.
Har det noen med hormoner eller celleførendring att gjør??
 
Det kommer vel an på grunnen til at en lege anbefaler det ? :)
Har du et konkret eksempel?
 
Er det kanskje noen her som har blitt anbefalt å bli gravide, og som vil fortelle om sin erfaring med dette? :)
 
Er det kanskje noen her som har blitt anbefalt å bli gravide, og som vil fortelle om sin erfaring med dette? :)
Jeg ble anbefalt å bli gravid pga menssmerter, legen på Hausken mente at de kunne bli bedre etter å ha fått barn. Dette var riktignok da vi var inne pga barneønske da.
Jeg blir helt slått ut av menssmerter, og eggløsningssmerter.
 
Jeg ble anbefalt å bli gravid pga menssmerter, legen på Hausken mente at de kunne bli bedre etter å ha fått barn. Dette var riktignok da vi var inne pga barneønske da.
Jeg blir helt slått ut av menssmerter, og eggløsningssmerter.


Hmmm interresant om det funker, jeg er også veldig plaget med menssmerter og eggløsningsmerter. Men graviditeten var etter egen planlegging og ingen leges:)

Krysser fingrene for mindre menssmerte senere:)
 
Mindre menssmerter etter to barn, men har ikke fått mensen tilbake etter tredjemann (6 mnd) fødsel , men håper det holder seg sånn:)
 
Siden du virker som en hypokonder så er det kanskje for å få deg til å tenke på noe annet og bedre? Kanskje det kan hjelpe deg? :) ikke vondt ment men..
 
Jeg ble anbefalt å bli gravid pga menssmerter, legen på Hausken mente at de kunne bli bedre etter å ha fått barn. Dette var riktignok da vi var inne pga barneønske da.
Jeg blir helt slått ut av menssmerter, og eggløsningssmerter.

jeg selv har slitt mye med menssmerter, og eggløsningssmerter, men legen anbefaler ikke att barn er beste løsningen for dette. men går att på til med faste medisiner som jeg planlegger å slutte med hvis det står i fare når jeg blir gravid.

Hjalp det deg med menssmerter, og eggløsningssmerter etter å ha fått barn ??
 
jeg selv har slitt mye med menssmerter, og eggløsningssmerter, men legen anbefaler ikke att barn er beste løsningen for dette. men går att på til med faste medisiner som jeg planlegger å slutte med hvis det står i fare når jeg blir gravid.

Hjalp det deg med menssmerter, og eggløsningssmerter etter å ha fått barn ??
Vet ikke,vi har fortsatt ingen barn :sorry: prøverør runde 2 neste mnd :)
 
Jeg ble anbefalt å bli gravid pga menssmerter, legen på Hausken mente at de kunne bli bedre etter å ha fått barn. Dette var riktignok da vi var inne pga barneønske da.
Jeg blir helt slått ut av menssmerter, og eggløsningssmerter.
Det er sånn tull at de anbefaler det!! Kjenner jeg blir forbanna, graviditet løser ikke mensen smerte problemene. Er det endo så er det ingen "kur ". Jeg vil anbefale deg og snakke med en spesialist på dette feltet. Å den eneste løsningen blir å ta en laproskopi og sjekke for endo. Da er det Anton langebrekke eller Andreas Putz som er de fremste på endo i alle fall. Men graviditet løser ikke problemet, og har man enorme mens smerter, så er det ikke vanlig! Om en lege sier det, så finn en annen lege. Holdt på i 7 år jeg for å få diagnosen, det er helt på tryne. Men vi blir møtt med "det må du tåle" "nei da, det er psykisk ""bli gravid da blir du frisk"
Bare tull at de kommer med sånt, da kan de ikke nok innen for det feltet
 
Jeg ble anbefalt å bli gravid pga menssmerter, legen på Hausken mente at de kunne bli bedre etter å ha fått barn. Dette var riktignok da vi var inne pga barneønske da.
Jeg blir helt slått ut av menssmerter, og eggløsningssmerter.
Hmmm interresant om det funker, jeg er også veldig plaget med menssmerter og eggløsningsmerter. Men graviditeten var etter egen planlegging og ingen leges:)

Krysser fingrene for mindre menssmerte senere:)
Her var det verre enn noen gang da jeg fikk første ordentlige mens etter barn nr 1, rakk ikke flere enn den før ny graviditet [emoji28] Første mens etter barn nr 2 var også ganske heftig, men etter det ble smertene og mengden mye bedre hos meg [emoji5] Satser på graviditet nr 3 ikke fucker opp nå [emoji23]
 
Tror som det er blitt skrevet lengre her at leger sier det bare for å ha noe si uten at dem har nok erfaring innen dette fagområdet. Det er jo noen det kan fungere for mens andre blir det verre eller ingen forandringer :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Back
Topp