Graviditet og elektrosex

P

Prøver

Guest
Hei alle kloke hoder på forumet

Er det noen som har lest noe eller vet noe om elektrosex som prøver? Usikker på om det har noe å si for sjansen til å bli gravid. Og når man har blitt gravid... er det farlig og skadelig for fosteret? Har ikke funnet så veldig mye på nett om temaet, annet enn at "elektrosex ikke skal nytes når man er gravid" - men vil gjerne vite litt mer om omstendighetene rundt. (Er det greit hvis man ikke NYTER det??)
 
Det eneste jeg har hørt om fenomenet er at folk har kost seg med elektrisitet alene, og på den måten fått en dødelig dose.
Jeg vet ikke om det er skadelig som prøver, men er du usikker så holder du deg unna :)
 
Elektrosex er når man stimulerer forskjellige deler av kroppen med pads (som får musklene til å trekke seg sammen), eller ved bruk av utstyr som gir små elektriske støt.
Når det er sagt, er trådstarter her helt tydelig ute etter å være køddete, så tråden bør slettes...
 
Elektrosex er når man stimulerer forskjellige deler av kroppen med pads (som får musklene til å trekke seg sammen), eller ved bruk av utstyr som gir små elektriske støt.
Når det er sagt, er trådstarter her helt tydelig ute etter å være køddete, så tråden bør slettes...

Hei,

Jeg lar foreløpig tråden stå.
Det kan selvfølgelig være at dette bare er et tullespørsmål, men samtidig kan det være noen som nå - eller i fremtiden - lurer på om en slik form for seksuell aktivitet kan være skadelig i svangerskapet. Informasjonen, spørsmålene i etterkant og diskusjonen kan være god selv om spørsmålet i seg selv skulle være ment litt mer i humoristisk retning.. :)
 
Lærte noe nytt nå[emoji28][emoji106]
 
Aldri hørt om dette...
 
Hei alle kloke hoder på forumet

Er det noen som har lest noe eller vet noe om elektrosex som prøver? Usikker på om det har noe å si for sjansen til å bli gravid. Og når man har blitt gravid... er det farlig og skadelig for fosteret? Har ikke funnet så veldig mye på nett om temaet, annet enn at "elektrosex ikke skal nytes når man er gravid" - men vil gjerne vite litt mer om omstendighetene rundt. (Er det greit hvis man ikke NYTER det??)
Man skal jo ikke bruke vibrerende leketøy når man er gravid, så under graviditet ville jeg droppa det. Men i frem til du tester positivt er det vel bare å kose seg :)
 
Det er jo helt tydelig at dette er tull... Hadde spørsmålet vært om elektrosex er greit under svangerskapet, hadde det vært noe annet.
 
Burde vært iq-sperre på å bli gravid. ....å få elektrisk støt i kroppen som gravid høres kjempelurt ut[emoji849]
 
Back
Topp