Gravid???

anneg

Første møte med forumet
Jeg fikk mensen 21 april og hadde da en syklus på38 dg. Har ikke fått mensen denne mnd og tok en test i dag tidlig. Den var negativ. Har ingen symptomer på at mensen er på vei heller. Forrige gang var jeg ca 5 uker på vei før testen slo ut. Kan det være det nå oxo? Kanskje mensen kommer helt i slutten av denne mnd. Skal ta en ny test til søndag/mandag. Håper at jeg er gravid.
 
Så gøy...Håper det har klaffa!!!
Vent noen dager til før neste test da,så får du fortelle åssen ståa er![;)]
 
Gir deg bekjed om hvordan det utvikler seg. Må gå nå. sitter på jobben og da er det ikke bra å sitte for lenge på pc'en. Vi snakkes[:D]
 
Hei du.
Får håpe du er det da. Krysser fingrene. Er veldig sikker på at jeg har jobbet med deg.
B1 ???
Lykke til videre da. Klem
 
Hei![:D]

Jeg fikk forrige mens 7. april og har vanligvis syklus på 40-42 dager. Har ikke fått den ennå. Regnet med at syklusen min var helt på styr igjen nå - det var den nemlig da jeg prøvde å bli gravid med førstemann. Jeg øynet et lite håp da jeg leste det du skrev "anneg", om at du var 5 uker på vei før det gjorde utslag på noen test. Kanskje kan jeg prøve å ta en ny test om noen dager.[;)] Husker at jeg tok en test først som var negativ med første mann, men det var i 99 så jeg husker ikke hvor langt jeg var på vei da jeg fikk positiv test. Uansett "anneg": takk for at du gav meg nytt håp![;)]

Karianne
 
Hei Karianne!

Håper at det har klaffa for deg denne gangen. Jeg fikk mensen nå om lørdagen og det var en syklus på 44 dg. Ble litt skuffa men glad for at mensen kom, slik at jeg slapp å ta en kur for å få den i gang igjen. Når mensen er ferdig har jeg og samboern min bestemt at vi skal kjøre på hver dag hele resten av mnd slik at vi ikke går glipp av eggløsninga. Håper at det klaffer for oss neste mnd. Er så trist å vente når syklusen er så lang. forrige mnd var den på 38 dg. nå var den på 44. Er kanskje på 50 neste mnd da eller? Kan jo begynne å lure.

Ha det bra!![;)]
 
Hei!
Så spennende da! Vet mange sier det tar tid før testen viser positiv selv om man blir gravid, grunnet av at hcg øker i kroppen din!
Jeg er ny her, men ønsker deg all lykke til:) Ta en ny test om 1 uke. Ta den helst om morgenen, men det vet du sikkert..., for da er du mest sikker.

Klem
 
Hei

de med mensen de går på syken og så de kan vere de og. men håper får din del at du er gravid...[:D]
eg er 29uker på veg...[:)]

Mvh.: Anne Lise
 
Back
Topp