Gravid og kunne ikke klart meg uten ...

Somle:)

Betatt av forumet
En liste over «must have» i graviditeten:angelic: Moro å dele noen tips og triks med hverandre etterhvert :smiley-angelic003 , er jo så mye å tenke på og en flust av muligheter der ute :dance008

Skriv innlegg under her etterhvert som «avhengighetene» melder seg, gjør ingenting om ting nevnes flere ganger, så kan vi lage en oversiktlig liste her :happy::

Partneren :Heartred

Velvære:
- BBhugme gravid- og ammepute

Mat og drikke:
- Smoothie
 
Last edited:
Hjemmelaga smoothie!
Eneste måten jeg vet at jeg får i meg og spiren (og ikke minst storebror) masse sunne og viktige næringsstoffer :Heartred Spesielt i disse tider hvor matlysten er dårlig, og metthetsfølelsen treffes etter noen biter med mat :hilarious:
 
Hjemmelaga smoothie!
Eneste måten jeg vet at jeg får i meg og spiren (og ikke minst storebror) masse sunne og viktige næringsstoffer :Heartred Spesielt i disse tider hvor matlysten er dårlig, og metthetsfølelsen treffes etter noen biter med mat :hilarious:

Har du noen digge oppskrifter?
 
Har du noen digge oppskrifter?

Lager smoothie nesten daglig, så har mange oppskriftsideer å dele :). Er egentlig helt opp til fantasien, man kan stort sett lage smoothie av det meste :happy:

Den jeg lager mest er med:

Fersk babyspinat
Fersk grønnkål
Frossne bringebær
Frossne blåbær
Frossne rødbeter
Eplejus
Biola
Vann

:D:joyful:
 
Har ingen must have enda:( matlyst eksisterer ikke, alt jeg spiser blir nærmest tvangsspising. Eneste jeg får i meg som jeg ikke reagerer på er salt mat - salte kjeks, potetgull etc. Men jeg spiser alle måltider uansett, er bare veldig fort mett og synes ingenting smaker godt:mad:
 
Har ingen must have enda:( matlyst eksisterer ikke, alt jeg spiser blir nærmest tvangsspising. Eneste jeg får i meg som jeg ikke reagerer på er salt mat - salte kjeks, potetgull etc. Men jeg spiser alle måltider uansett, er bare veldig fort mett og synes ingenting smaker godt:mad:

Uff, så kjedelig at det er så ille:(
 
Ja slik var det ikke med førstemann...da spiste jeg som en hest fra dag en:joyful: håper det bedrer seg raskt - må jo spise så det er så slitsomt at alt skal være lite fristende :shifty:

Har det litt på samme måten nå jeg også, klarer å finne noe jeg kan få i meg, men blir så veldig fort mett:confused: Men i løpet av dagen får jeg i meg nok, det er viktigst!:D Håper kvalmen ikke blir verre, sånn at jeg kan fortsette som nå i allefall:angel7
 
Mannen. Er så trøtt og sliten. Han står opp med ungene og varter me opp ❤
Signerer den :)
Ikke at han står opp med ungene osv men at jeg hadde nok ikke klart meg uten han!
 
Har ingen must have enda:( matlyst eksisterer ikke, alt jeg spiser blir nærmest tvangsspising. Eneste jeg får i meg som jeg ikke reagerer på er salt mat - salte kjeks, potetgull etc. Men jeg spiser alle måltider uansett, er bare veldig fort mett og synes ingenting smaker godt:mad:

Samme her [emoji20]
 
Ingen must haves. Bare ekstremt kvalm og dårlig matlyst. Til og med favorittmiddagen kom opp igjen. Hadde det slik med storebror også, men lever i håpet om at det ikke varer like lenge som sist (uke 16).
 
Ingen must haves. Bare ekstremt kvalm og dårlig matlyst. Til og med favorittmiddagen kom opp igjen. Hadde det slik med storebror også, men lever i håpet om at det ikke varer like lenge som sist (uke 16).
Uff :( Det er virkelig ikke noe godt å gå sånn! Kanskje du finner noen «must haves» mot kvalmen etterhvert! Håper du føler deg bedre snart :)
 
Foruten mannen, så har jeg egentlig ikke noe akkurat nå :) mammaklær/store klær kanskje :)
 
Mannen. Er så trøtt og sliten. Han står opp med ungene og varter me opp ❤


Helt enig. Mannen min er klippen i vår hverdag her hjemme. Han får opp barne vårt om morgenen, leverer i barnehage, henter i barnehage, henter meg, lager mat, pusser opp, legger mini, og gjør husarbeid.

Og karameller.
 
Back
Topp