Gravid med spiral

MabyBaby2019

Flørter med forumet
Bare få dager etter min 40-årsdag oppdaget jeg at jeg var gravid...litt av en fødselsdagsgave☺️ Dette var overhodet ikke planlagt. Satte nemlig inn en spiral i fjor. Nå er jeg 6 uker på vei og skal til legen i morgen for å fjerne spiralen. Kjenner jeg er litt redd og engstelig fordi den fortsatt sitter der, samt at det skal skje noe med fosteret når han fjerner spiralen. Noen som har opplevd noe av det samme?
 
Wow :) har bare hørt om en utenom deg som ble gravid med spiral, og det gikk fint :) for en 40 års gave da... Har du barn fra før? Gratulerer så masse med den lille spiren... Skal se at det går så fint dette :)
 
Fin gave da, eller hva? ;) Velkommen til oss :)
 
Wow :) har bare hørt om en utenom deg som ble gravid med spiral, og det gikk fint :) for en 40 års gave da... Har du barn fra før? Gratulerer så masse med den lille spiren... Skal se at det går så fint dette :)

Ja, dette må være den fineste bursdagsgaven jeg noen gang har fått Har to jenter på 10 og 12, så det er en stund siden sist. I tillegg har jeg en bonusdatter på 12. Spent på hva de vil synes om dette☺️
 
For en fiin gave! :D Gratulerer og velkommen!
 
For en gave! Også med spiral, snakk om ei tøff spire ;) Gratulerer! Jentene dine vil sikkert syntes det er kjempe stas med en liten å dulle med :)
 
For en gave da! :) gratulerer :)
 
:happy:Tusen takk alle sammen. I dag har jeg vært hos legen og fjernet spiralen. Har blødd bittelitt, men det sa han at jeg kom til å gjøre. Så foreløpig er alt fint :)
 
:happy:Tusen takk alle sammen. I dag har jeg vært hos legen og fjernet spiralen. Har blødd bittelitt, men det sa han at jeg kom til å gjøre. Så foreløpig er alt fint :)

Så deilig at den er ute nå da :) da kan du bare konsentrere deg og spiren <3 sa han noe om oddsene for og bli gravid med spiral??? Det er vel ikke vanlig det vel :p
 
Fantastisk gave :D velkommen :)
 
Så deilig at den er ute nå da :) da kan du bare konsentrere deg og spiren <3 sa han noe om oddsene for og bli gravid med spiral??? Det er vel ikke vanlig det vel :p


Ja, nå kan jeg slappe av litt mer:) Hehe Nei, det er ikke store oddsene for at det skal skje. Men spiralen hadde visst beveget seg litt sørover inni der, og da hadde det nok smetti inn en liten svømmer på oversiden. :wideyed: Hadde for øvrig kobberspiral. Det er kanskje tryggere med hormonspiral. Men, det var vel en mening med dette:dummy1::)
 
Ja, nå kan jeg slappe av litt mer:) Hehe Nei, det er ikke store oddsene for at det skal skje. Men spiralen hadde visst beveget seg litt sørover inni der, og da hadde det nok smetti inn en liten svømmer på oversiden. :wideyed: Hadde for øvrig kobberspiral. Det er kanskje tryggere med hormonspiral. Men, det var vel en mening med dette:dummy1::)

Ja dette var nok absolutt meningen :) <3
 
Back
Topp