Gravid igjen?

Babymama_4

Betatt av forumet
Februarlykke 2015
Mange her inne som er gravide igjen eller?

Jeg er vist det.... Termin i juli 
 
ikke jeg!!! kjenner en missunnelse på det å oppleve positiv test og all spenningen og gleden som følger med et svangerskap, men jeg er SÅÅÅÅ ferdig med barn!
Nå nyter jeg de fire barna jeg har, og gleder meg til de blir større og litt mer uavhengig. Vært mamma siden jeg var 17 år og nå begynner jeg se fram til å kunne være litt bare meg :) (er jo mange år ingen til det, og skal jo nyte og kose meg med barna mine før den tid)

Men gratulerer så masse til deg :) og lykke til i svangerskapet :)
 
Du med fire stk da gitt! Respekt der altså ;)


Men er det ingen som har blitt gravide da jenter?? ;)
 
er jo mange som er gravide igjen, og mange som har født og. men de henger vel ikke her. Er du ikke på det andre forumet? er der "alle" er nå :) og der er det masse liv.
 
I know... men tørr ikke å si at jeg er gravid der inne enda... Pingle pingle... Men må vente litt
 
oi, nå blei jeg jo veldig nysgjerrig på hvem du er da!! :P er du aktiv der inne??
 
Var mer aktiv før, men har ikke vært det i det siste.
Har snakket mye med deg tidlig i sv.skapet ;)
 


Babyboom skrev:
Var mer aktiv før, men har ikke vært det i det siste.
Har snakket mye med deg tidlig i sv.skapet ;)


oi, nå ble jeg HVERTFALL nysgjerrig!! :P
 
Agree.
 
Så arti at vi er flere ;) ;)
 


Babyboom skrev:
Mange her inne som er gravide igjen eller?

Jeg er vist det.... Termin i juli 

Gratulerer
 
Gratulerer med spire i magen 
 
Jepp! Har ikke vært aktiv på forum før, men det ser jo riktig hyggelig ut. Jeg har en liten tass født nov 2010 og har ny termin i februar. 8-)
 
dette var lenge siden! Ja jeg er også gravid igjen og har termin i juli! Moro å se at så mange andre også skal ha en til :)
 
Back
Topp