Gravid eller ikke?

Hhåper

Forelsket i forumet
Hei

Den 12. Juni startet mensen etter et mislykket ivf forsøk. Mensen varte som den alltid pleier- i 7 dager. Ettersom jeg tok dette veldig tung bestemte jeg meg for å gi litt f*** i prøvinga pg bare tenke på meg selv. Den 6.juli tror jeg at kanskje eggløsning fant sted da jeg hadde noe jeg tror var eggløsningssmerter. Hadde også hatt litt eggløsningsslim i et par dager.

Vi hadde ikke sex disse dagene, så tanken på gravieitet har egentlig ikke streifet meg. Den 10.juli hadde vi sex og etter dette kom det ut en stor klump med det som så Ut som eggløsningsslim)(kunne strekkes flere ganger) med en tynn røsa/ferskenfarget "tråd" inni der. Dette har aldri skjedd meg før, så jeg tenkte at kanskje det gikk litt for hardt for seg.

Ikm var den 11. Juli. Jeg har ikke fått mens enda. Ca den 13.juli hadde jeg vondter og kramper i mage og rygg og trodde at tanta var på vei, men neida.

Ikke hatt noen smerter eller noe mer siden.

Har tatt noen tester der alle har vist en skyggestrek. I dag tidlig tok jeg en test, den viste en skygge, så jeg kastet den. Tok den opp igjen etter ca 3 timer og da var det en sterkere strek der.
I stad tok jeg en til. Den viser så vidt en skygge.

Har noen erfaring?

Beklager langt innlegg[emoji5]️
 
Min første tanke er egentlig exu.. hvis du er 100% sikker på at du ikke kan ha hatt senere el.
Ville tatt en digital og fått svaret svart på hvitt for sikkerhetsskyld.
 
Hei

Den 12. Juni startet mensen etter et mislykket ivf forsøk. Mensen varte som den alltid pleier- i 7 dager. Ettersom jeg tok dette veldig tung bestemte jeg meg for å gi litt f*** i prøvinga pg bare tenke på meg selv. Den 6.juli tror jeg at kanskje eggløsning fant sted da jeg hadde noe jeg tror var eggløsningssmerter. Hadde også hatt litt eggløsningsslim i et par dager.

Vi hadde ikke sex disse dagene, så tanken på gravieitet har egentlig ikke streifet meg. Den 10.juli hadde vi sex og etter dette kom det ut en stor klump med det som så Ut som eggløsningsslim)(kunne strekkes flere ganger) med en tynn røsa/ferskenfarget "tråd" inni der. Dette har aldri skjedd meg før, så jeg tenkte at kanskje det gikk litt for hardt for seg.

Ikm var den 11. Juli. Jeg har ikke fått mens enda. Ca den 13.juli hadde jeg vondter og kramper i mage og rygg og trodde at tanta var på vei, men neida.

Ikke hatt noen smerter eller noe mer siden.

Har tatt noen tester der alle har vist en skyggestrek. I dag tidlig tok jeg en test, den viste en skygge, så jeg kastet den. Tok den opp igjen etter ca 3 timer og da var det en sterkere strek der.
I stad tok jeg en til. Den viser så vidt en skygge.

Har noen erfaring?

Beklager langt innlegg[emoji5]️
Høres lovende ut. Har du bilde av testene?
 
Høres lovende ut. Har du bilde av testene?
Joda, men hvis eggløsning var 6.juli så burge jo disse vært litt sterkere vil jeg tro?

Her er bilder. Kanskje bare meg. Som ser skygger og doble streker[emoji5]️

Den der det står 16.juli er den siste jeg har tatt og det er etter tiden.
IMG_20180716_225335.jpg


IMG_20180716_225335.jpg
IMG_20180716_225509.jpg


Dette er etter de tre timene var gått.
IMG_20180716_225147.jpg


Den første meg skjeen er i dag tidlig.
IMG_20180716_225033.jpg
 
Min første tanke er egentlig exu.. hvis du er 100% sikker på at du ikke kan ha hatt senere el.
Ville tatt en digital og fått svaret svart på hvitt for sikkerhetsskyld.
Jeg vet ikke når jeg hadde el for dette var måneden der jeg skulle tenke på meg selv og glemme alt som har med Graviditet å gjøre. Disse datoene har jeg regnet meg tilbake til etter at jeg ikke fikk mens. Som prøver i 3 år uten positiv test utenom ved ivf så føles dette veldig rart.

Vet ikke så mye om exu. Jeg har alltid trodd at det er veldig smertefullt?
 
Jeg vet ikke når jeg hadde el for dette var måneden der jeg skulle tenke på meg selv og glemme alt som har med Graviditet å gjøre. Disse datoene har jeg regnet meg tilbake til etter at jeg ikke fikk mens. Som prøver i 3 år uten positiv test utenom ved ivf så føles dette veldig rart.

Vet ikke så mye om exu. Jeg har alltid trodd at det er veldig smertefullt?
Mine første symptomer var merkelig mensen, dårlig hcg.
 
Mine første symptomer var merkelig mensen, dårlig hcg.
Takl for svar.

Ikke noe tegn til mensen her. Har ikke målt hcg for jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke disse testene. Dkal avvente noen dager til og ta noen flere tester. Hvis det fortsetter slik får jeg ta en blodprøve.
 
Med mindre du hadde forskjøvet el.. regn den siste slimklumpen som el, legg til lutelfasen din å sjekk etter det om mensen kommer :)
 
Tok en til i dag. Den var veldig svak, måtte myse for å se antydning til strek så det vsr nok en kjemisk. Hadde littferskenfsrget utflod tidligere i dag.
 
Back
Topp