Gravid blogg?!

Hope90

Pergo baby??
VIP
Satt å leita etter noen søte gravid blogger, helst noen med termin i 2014, men kunne ikke finne noen :(

Så derfor laga jeg min egen :p Bloggermamma<3

Har du blogg eller vet du om noen søte gravid blogger? :) Syns det er så koselig å se på de fine svangerskapsbloggene og siden jeg er sykemeldt en stund fremover kunne det vært godt å ha litt "lesestoff"
 
sniker fra februar ;)

Jeg har termin i februar, og har en blogg der jeg skriver om b.l.a graviditeten osv :)
giskeslilleverden
 
endelig :D lagt deg til<3

Godtatt :D ellers kan du jo bruke hashtaggene på blogg.no til å finne mammablogger/gravid blogger. Hvis du tagger et innlegg f.eks: #mammablogg eller #gravid, så når du publiserer innlegget så kan du gå inn på bloggen din å trykke på hashtaggene så får du opp mange forksjellige blogger :) Du kan se at jeg har gjort det på min blogg, helt nederst i hvert innlegg :)
 
Last edited:
Godtatt :D ellers kan du jo bruke hashtaggene på blogg.no til å finne mammablogger/gravid blogger. Hvis du tagger et innlegg f.eks: #mammablogg eller #gravid, så når du publiserer innlegget så kan du gå inn på bloggen din å trykke på hashtaggene så får du opp mange forksjellige blogger :) Du kan se at jeg har gjort det på min blogg, helt nederst i hvert innlegg :)
takk for tipset:D
 
Jeg leser fotballfrue sin. Det står ikke så mye om svangerskapet, men litt. :) Fotballfrue.no
 
Følger litt med der innimellom:) jeg kan ikke forstå at den magen hennes kan være så bitte liten:O:O
Snakket med ei venninne om det i går faktisk. Misunner henne ikke å ikke ha gravidmage. Det er jo noe av det jeg gleder meg til! :D

Har forresten lest litt på din blogg. Kommer nok til å følge den utover. :)
 
Snakket med ei venninne om det i går faktisk. Misunner henne ikke å ikke ha gravidmage. Det er jo noe av det jeg gleder meg til! :D

Har forresten lest litt på din blogg. Kommer nok til å følge den utover. :)
ehhe der kan du se:p jeg viste et bilde av henne til mannen min i stad og han sa at jeg var værtfall ikke så liten når jeg var like langt på vei som henne i mitt forrige svangerskap XD der kom sannheten gitt :p

Det er kjempe koselig å høre <3
 
Back
Topp