Gravid ❤️

CurlySue

Glad i forumet
En uke siden innsett av en perfekt blastocyst som nesten var helt ute av skallet sitt. Og jeg har testet positivt [emoji173]️ Tør vi håpe og tro at det denne gangen skal gå. De 2 tidligere svangerskap har endt med MA i uke 7 og 9.

Når flytter folk over i termin forumet? Jeg tror jeg kommer til å sniklese der inne frem til etter ul i uke 7. Men er usikker. Er jo en del støtte og hjelp å få i forumet når man er usikker og bekymret.
 
Gratulerer så mye :) Tror jeg flyttet over rundt 5 uker, etter jeg hadde nådd da jeg mistet sist.
 
Gratulerer så mye!

Jeg flyttet vel ganske fort over til terminforum, men var også på vi som prøver-assistert samtidig.
Jeg mistet i uke 9-10 og i uke 12+ .
Når jeg blir gravid har jeg behov for å tro på det, derfor har det vært viktig for meg å komme raskt inn i terminklubben.
Det er ingen skam å miste, altså falle i fra terminklubben. Det er alltid en del som faller i fra og det vil ikke alltid være deg kjære du.

Sender beste ønsker til deg for graviditeten din videre. Det er fryktelig vondt å miste, men det eneste man kan gjøre er å prøve igjen.
Du vet at kroppen din har evne til å bli gravid, og det er ikke noen fattig trøst, det er et viktig faktum.
Jeg sitter med barn nr to i armene mine nå. Vegen var tøff og lang, både å bli gravid, være gravid, fødsel og rekonvalesens etter fødsel, men absolutt en kamp verdt det hele når jeg ser på mine skjønne barn.

Så bare ha motet med deg selv om det er tøffe tak på ferden. Stå på og ikke gi deg.

Sender deg masse terminstøv for deg og din spire! Lykke til.
 
Gratulerer! ❤️❤️❤️
 
Jeg gikk inn på terminforum ganske kjapt. Men var lite aktiv før etter ul i uke 6+5
 
Gratulere så masse ♡ denne gangen skal det gå bra.
Jeg sniktittet inne på forumet og så vel et stille hallo etter jeg hadde sett hjertet slå på ul.
 
En uke siden innsett av en perfekt blastocyst som nesten var helt ute av skallet sitt. Og jeg har testet positivt [emoji173]️ Tør vi håpe og tro at det denne gangen skal gå. De 2 tidligere svangerskap har endt med MA i uke 7 og 9.

Når flytter folk over i termin forumet? Jeg tror jeg kommer til å sniklese der inne frem til etter ul i uke 7. Men er usikker. Er jo en del støtte og hjelp å få i forumet når man er usikker og bekymret.
 
Back
Topp