gratulerer med 2klassinger

En tråd i '2005' startet av bondekone, 20 Aug 2012.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. bondekone Forumet er livet

Gratulerer så mye til dere alle med 2 klassinger
    Her virket det som gutten syntes det var stas å starte i 2, og ikke være minst lenger

2. Knatrikkene Forelsket i forumet

Takk for det, og gratulerer til deg også:-) Her synes han det er kjempestas at de har TO friminutt i stedet for ett, i 1.klasse hadde de en time midt på dagen i motsetning til to litt kortere nå;-) Han synes det var moro å begynne i 2.klasse, og det er jo bra!

3. bondekone Forumet er livet

Mamadoc skrev:
    Takk for det, og gratulerer til deg også:-) Her synes han det er kjempestas at de har TO friminutt i stedet for ett, i 1.klasse hadde de en time midt på dagen i motsetning til to litt kortere nå;-) Han synes det var moro å begynne i 2.klasse, og det er jo bra!

oj hadde de ikke mer pauser'
    Her hadde de 3 pauser pluss fysak på kortdager og 4-5pauser på langdag pluss fysak
    Fysak har de hverdag som varer i ca 45 min da ska de være med på aktivitet som turgåing,fotball,håndball eller adre fysisk aktivitet så de er i bevegels

4. Aylena Første møte med forumet

Gratulerer! En veldig blid 2 klassing her i hus også. Var bare en pause i fjord for henne og. To i år.

5. Knatrikkene Forelsket i forumet

Hadde bare en pause i fjor ja, så han er veldig fornøyd i år. Hver dag når jeg spør han hvordan det har vært på skolen er det første han sier: " Vi var ute to ganger", og så kommer litt info om resten av dagen;-) Han er veldig fornøyd i hvertfall!

6. Mikke Elsker forumet

Her er timeplana lik som i fjor (litt andre fag bare) men tidspunktene og antall timer er det samme.
    I år har de fått større klasserom og større tavle og det er spennende.

7. Ranveig! Forumet er livet Aprillykke 2016

Takk for det!

Guttungen er veldig fornøgd med å gå i andre klasse, han kommenterte i går at "Sånn bok hadde eg for LENGE SIDEN!", då han såg leseboka til førsteklassingen som gjekk forbi oss i gangen...

Her er det like mange timar (og friminutt?) som i fjor, men det er fleire fag/meir konkrete skiller mellom faga.

8. *lindaen12.juli* Elsker forumet Februarlykke 2016

Vips så er de snart 6. Klassinger

Del denne siden