Gratis babypakker :)

Mars2017<3

September 2014 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Septembermødre <3
Hvilke tilbud har dere tenkt å benytte dere av? :D Jeg er førstegangsfødende om alt går bra og er litt usikker og tar derfor imot tips og råd med stor takk!
 
Hvilke tilbud har dere tenkt å benytte dere av? :D Jeg er førstegangsfødende om alt går bra og er litt usikker og tar derfor imot tips og råd med stor takk!

Jeg regner med jeg bestiller de apotekpakkene og rimi-pakken, samt libero sin. Mener å huske at det var diverse fornuftig i dem sist gang. Junior har vært goboken-medlem, mye bra bøker til de små der, men siden vi allerede har plenty, er ikke det aktuelt denne gangen. :)
 
Jeg regner med jeg bestiller de apotekpakkene og rimi-pakken, samt libero sin. Mener å huske at det var diverse fornuftig i dem sist gang. Junior har vært goboken-medlem, mye bra bøker til de små der, men siden vi allerede har plenty, er ikke det aktuelt denne gangen. :)



Tusen takk;) Da skal jeg notere meg det!
 
Jeg var superfornøyd med babyboxen fra apotek1, trur vi henta 4 ;) Veldig kjekt med gratis tåteflaske ++

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Har fått mammabox fra barnashus. Men den var skuff


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg var superfornøyd med babyboxen fra apotek1, trur vi henta 4 ;) Veldig kjekt med gratis tåteflaske ++

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Henta du på forskjellige apotek då eller?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Rimipakken, får en den kun til første barnet? Når jeg prøver å registrere meg kommer det opp at jeg er registrert allerede... Regner med det er adressen de gjenkjenner...
 
Rimipakken, får en den kun til første barnet? Når jeg prøver å registrere meg kommer det opp at jeg er registrert allerede... Regner med det er adressen de gjenkjenner...

Hadde samme problemet når jeg mista, henta den jo aldri da men var allrede registrert. Vi registrerte det bare på sambo. Trur ikke det er adressa, men mailadr.de ser på :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hadde samme problemet når jeg mista, henta den jo aldri da men var allrede registrert. Vi registrerte det bare på sambo. Trur ikke det er adressa, men mailadr.de ser på :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg har ikke prøvd å registrere meg enda, men det står jo at man bare får en gang, så tenkte jeg skulle registrere gubben jeg også ;-)
 
Hadde samme problemet når jeg mista, henta den jo aldri da men var allrede registrert. Vi registrerte det bare på sambo. Trur ikke det er adressa, men mailadr.de ser på :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja det gikk nå når sambo registrerte seg... Mn skulle jo tro de som skal sende pakken stusser på mannenavn? :p
 
Hvorfor skulle de det? Er vel produkter til babyen og er da like mange pappaer som mammaer.... ;-)

Joda, tenkte ikke sånn mn heller det at det virker avslørende at moren kanskje allerede har fått og prøver nå på pakke nr 2 med farens navn, var bare det :)
 
Joda, tenkte ikke sånn mn heller det at det virker avslørende at moren kanskje allerede har fått og prøver nå på pakke nr 2 med farens navn, var bare det :)

Det trur jeg de bryr seg lite om :)


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Joda, tenkte ikke sånn mn heller det at det virker avslørende at moren kanskje allerede har fått og prøver nå på pakke nr 2 med farens navn, var bare det :)

Kan jo være en engasjert pappa med økonomisk sans som grabber til seg alt som er gratis? Tviler vel på at samboer hadde kommet på at et fantes slike pakker av seg selv, men likevel... ;-)

Jeg har uansett ingen dårlig samvittighet for å bestille pakke nr 2 i samboers navn :)
 
Får ikke til og bestille babybox da det ble error første gangen jeg trykket på å sende inn, så nå får jeg ikke gjort det på nytt og har ikke fått mail fra de om at det er registrert :S
 
Back
Topp