Godteri og sjokolade

Fiona84

Shrek <3
Oktobermirakler 2013
VIP
Er det mange av oktober13-barna som har begynt å smake sjokolade og andre typer godteri?
Her har me begrensa til kaker o.l. i bursdagar og slikt. Men her om dagen så kom det trippande ei svært fornøgd lita frøken, som hadde funne ei skål med non-stop. Det virka rett og slett som ho var i himmelen:p ho stoppa midt på golvet, og sto berre og smatta og laga koselydar:) herlig:)
 
Han fikk smake på soft is i sommer, og det er vel det. Han likte det godt, men kun ren is og ikke med sjokoladepulveret på.

Han fikk tilbud om kake av farmoren på bursdagen sin, og det ville han ikke ha. Han spiste heller yougurt og gulrot.
Når vi har snop og han er våken er han ikke interessert. Han spiser maispops og cherrytomater som snacks;)
Så da er det ikke vits å gi det til han tenker jeg.
Like sunn som pappan sin:p
 
Jeg må vel si at han har fått smake på mye rart siden han har to søstre som får lørdagsgodt ;) ikke mye selvfølgelig, men smaksprøver :) han elsker kaker, sjokolade og pepperkaker.. haha
 
Mie får smake på det meste, men hun tar dem sunne valga ;) Dem hadde bakt muffins i bhg her om dagen, men jenta mi ville heller ha banan og tomater :D Tomater er den absolutte favoritten her <3
 
Her har det vært minimalt. Litt sånn typisk første barnet, kanskje, og et ønske om sunne matvaner. Men hun vil jo veldig gjerne ha det vi spiser, så hvis det blir servert kake når vi er borte, synes jeg det begynner å bli litt urettferdig om hun ikke får smake. Det har likevel bare blitt et case et par ganger og da har hun fått et par små munnfuller. Hun er ekstremt glad i melon og druer, så hvis vi har kake her hjemme passer vi på å ha melon eller druer også, for da enser hun ikke kakene:D
 
Olivia har funnet rester etter oss flere ganger allerede, det er ikke råd å få lurt jenta, hun vet hva hun vil ha og hun vil ha det NÅ :p
Men prøver såklart å moderere inntak ;)
Blir ikke som med første jenta mi, der fikk hun vel ikke stort annet enn rosiner o.l i godteskåla før hun var 2år ca. (Med unntak av bursdag og lignende).
 
Han har fått smake i bursdag o.l :) Men det er ikke sånn at jeg kjøper snop til han, men han får smake av storesøskene av og til. Begynner jo å forstå at de har noe han ikke har og det smaker godt.. :p
 
Han har fått smake i bursdag o.l :) Men det er ikke sånn at jeg kjøper snop til han, men han får smake av storesøskene av og til. Begynner jo å forstå at de har noe han ikke har og det smaker godt.. :p
 
Ble det mye slikkerier på de i julen da:p?
 
Ble det mye slikkerier på de i julen da:p?

Hehe ja Leoh har fått smake mye søtt og godt i julen :p for eks nonstop fra pepperkakehuset.. var visst veeeeldig godt :p
 
Hehe ja Leoh har fått smake mye søtt og godt i julen :p for eks nonstop fra pepperkakehuset.. var visst veeeeldig godt :p

Hehe, artig:p
Hva liker han aller best da?:p
Han har fått litt mer smaken på det her også gitt...:p
 
Hehe, artig:p
Hva liker han aller best da?:p
Han har fått litt mer smaken på det her også gitt...:p

Tror han liker sjokolade best.. men er usikker, for han sluker det meste han får :D haha
 
Back
Topp