god påske alle sammen

babytutta

Forumet er livet
vil bare innom å ønske dere god påske, har vært lite på nett i det siste, men er nå innom og følger med[:)] har vært 3 dager hjemme hos pappa og de, men nå er det jobbings resten av helligdagene før jeg skal ut i praksis i 2 uker etter påsken...så går i ett.
er fortsatt gravid, merker ikke så mye til det, så er veeeldig uvirkelig for meg, tror ikke helt på det. skal på ul om 2-3 uker,så da krysser vi fingrene for et bankende hjerte.
håper alle følger etter å lykkes snart, det fortjener dere....
 
ps:savner gjengen her inne[:D]
 
mmmmmmmmasssse koser og klemmer fra Babytutta
 
God påske til deg også!!!
 
Fiiine signaturen du har fått [;)]
 
ORIGINAL: Emmas mamma!

God påske til deg også!!!

Fiiine signaturen du har fått [;)]

 
la den til isted,, ble litt stor...får se å fikse den.
 
GOD PÅSKE TIL DEG OXO[:D][:D]
 
HÅPER på et bankende hjerte om 2-3 uker...da blir jeg så glad så glad[:D]
 
savner deg her inne ja;)
 
ORIGINAL: CiZzYeN

GOD PÅSKE TIL DEG OXO[:D][:D]
 
HÅPER på et bankende hjerte om 2-3 uker...da blir jeg så glad så glad[:D]
 
savner deg her inne ja;)

 
Skriver under på denne jeg også, litt rart at du ikke hører til her lenger, men desto kosligere at du skal bli mamma.
 
ORIGINAL: twinanne

ORIGINAL: CiZzYeN

GOD PÅSKE TIL DEG OXO[:D][:D]
 
HÅPER på et bankende hjerte om 2-3 uker...da blir jeg så glad så glad[:D]
 
savner deg her inne ja;)


Skriver under på denne jeg også, litt rart at du ikke hører til her lenger, men desto kosligere at du skal bli mamma.

 
bare å signere. Og signaturen din er bare kjempe nydelig.. Sånn vil jeg også ha (kanskje bare med termin i januar feks..[;)])
 
jeg tror ikke helt på det, så ser på tickeren å bildene av de pos testene, men er likevel så uvirkelig..blir litt tullete av dette ja. men at jeg skal bli mamma, høres så rart ut nå når det er virkelighet. er ikke mere enn 5 uker idag, men om noen få uker å etter vi har sett det bankende hjerte, så går det kanskje opp for meg / oss[:)]
 
ORIGINAL: twinanne

ORIGINAL: CiZzYeN

GOD PÅSKE TIL DEG OXO[:D][:D]
 
HÅPER på et bankende hjerte om 2-3 uker...da blir jeg så glad så glad[:D]
 
savner deg her inne ja;)


Skriver under på denne jeg også, litt rart at du ikke hører til her lenger, men desto kosligere at du skal bli mamma.

 
 
God påske.
 
ORIGINAL: * Bobbo *

ORIGINAL: twinanne

ORIGINAL: CiZzYeN

GOD PÅSKE TIL DEG OXO[:D][:D]
 
HÅPER på et bankende hjerte om 2-3 uker...da blir jeg så glad så glad[:D]
 
savner deg her inne ja;)


Skriver under på denne jeg også, litt rart at du ikke hører til her lenger, men desto kosligere at du skal bli mamma.



God påske.

 
takk mine skjønne damer[:D]
 
Back
Topp