Glemt bursdagen min

Lillemirakel13_16<3

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
Hvordan hadde du reagert om noen av de du trodde var dine gode venner ikke gratulerte deg på bursdagen din?

Fikk mange fin hilsner av andre gode venner, venner og bekjente [emoji7]

Men det er 2 stykk som skiller seg ut...

De andre husker bare ikke slike dager [emoji85]
 
Ingen av mine nærmeste venner husket meg på bursdagen I fjor.. Ble veldig såret egentlig
 
Her glemte samboeren min bursdagen min en gang for mange år siden :shifty: Kan le av det nå, men da ble jeg skikkelig lei meg.
Vi var sammen i hele morgenen og jeg kjørte han på jobb og han satt også på med meg hjem fra jobben. Det var langt utpå ettermiddagen før han spurte hvorfor jeg virket så rar og lei meg.

Han ble kjempelei seg da han oppdaget hva han hadde glemt og prøvde så godt han kunne å gjøre det godt igjen, men det hjalp ikke noe særlig :hilarious:

Jeg syns absolutt det er lov å bli skuffet! :angel7
 
Jeg er skikkelig dårlig på å huske bursdager så med mindre vi snakker nær familie er jeg avhengig av at det står på sosiale medier eller at jeg blir minnet på det i forkant. Legger ikke merke til om noen av venninnene mine som jeg i snitt ser en gang i måneden skulle glemme å hilse. Pleier å invitere til selskap og for meg er det viktigere at de kommer da enn sender en hilsen på dagen.
 
Jeg er fæl å glemme (gratulerer med overstått forresten [emoji85]), og ofte ser jeg varsel på fb og tenker jeg må sende en sms feks men så glemmer jeg å sende den smsen fordi andre ting skjer [emoji849]
 
Blir lei meg selv om noen av de nærmeste glemmer det, men forstår også at de fleste av oss lever i en veldig hektisk hverdag så det spreller fort av. Ville blitt mer lei meg om det var mannen som glemte dagen min.
 
Disse får jo varsel fra fb om bursdagen min [emoji21] hun ene av disse har skuffet meg før... merker at dette tok kaka

Jeg hadde blitt veldig skuffet om de glemte meg på bursdagen min ;) Akkurat det der med Facebook kan man ikke alltid stole på. Har oppdaget sent på kvelden at en eller annen har bursdag, nesten ved en tilfeldighet, fordi jeg ikke har fått varsel på Facebook. Men husker jo når de nærmeste har uansett ;)
 
Jeg hadde blitt veldig skuffet om de glemte meg på bursdagen min ;) Akkurat det der med Facebook kan man ikke alltid stole på. Har oppdaget sent på kvelden at en eller annen har bursdag, nesten ved en tilfeldighet, fordi jeg ikke har fått varsel på Facebook. Men husker jo når de nærmeste har uansett ;)
husker ikke når de nærmeste har alltid, men husker sånn ca :)
 
Tror nok jeg hadde blitt skuffet om det var gjentagende :(
 
Viktigst at mannen husker på det, og han er god selvom han er elendig til datoer :p Kan ha noe å gjøre med at jeg mer eller mindre minner han om de daglig i tre uker i forveien, bare for sikkerhetsskyld :p
 
Back
Topp