Gleder meg til 3D-ul!

Kraaka

Gift med forumet
Gleder meg...gleder meg..men det er jo sååååå lenge til..... hmmm..onsdagen!!!
Men det forhåpentligvis fort da.....
Håper på å få vite HVA nurket er for noe....nysgjerrige her ass...


Noen som har noen erfaringer fra 3D de har lyst til å dele???[:D][:D]
 
Jeg var der i går... beste opplevelse på leeeeeeeeeeenge.
Supersnill lege som forklarte masse, og tok seg god tid.
Nå ville ikke nurket i magen min ta vekk hendene fra ansiktet i det hele tatt, så han slet veldig med å få skikkelige bilder, men klarte etter myyyyye om og men å irritere den lille nok til at armene flytta seg litt (da var JEG øm i magen altså). hehehe...

FIkk bilder og video og det er supersprøtt å sitte her og kikke på video fra INNI magen min altså.

Gled deg masse. Det var bare positivt for vår del. FIkk til og med vite hva vi får... Var ikke tvil i det hele tatt sa han...

*kniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiise*


(fremdeles i lykkerus)
 
Høres så utrolig spennende ut, så nå gleder jeg meg til det [:)]
Hvor tar man 3D UL? På sykehuset? Ser at en må komme ut i 20. uke før en gjør det. Men kan en ta det før?
 
Jeg gjorde det på Majorstuaklinikken i Oslo, og der sa de at man helst måtte være fra uke 25 til 28.
Det var da det var best, sa de...

Men uansett, en utrolig opplevelse og absolutt verdt den tusenlappen det kosta. INGEN tvil.

(kikke videre på videoen av nurket mitt)



[:D][:D][:D][:D]
 
Det var fint å vite. Kos deg med videoen du [:)][:)] Høres nydelilg ut
 
*NIKKE VELDIG*
Verdens nyyyyyyyyyyydeligste altså!!!
Ligger og smiler på den ene videoen. SUKK!!!!!!!!



 
Var på på Majourtua Jandia?? Dit skal jeg også..tror legen heter Peter et eller annet..kanskje det er samme karen?:-) Håper han er sta med oss også..hehe!!

Hva får du da????[:D]

Kjempe fint bilde..gleder meg nå altså!
 
Var på majorstua ja... Samme lege som meg. Han het Peter han også... garantert samme fyr.
Kjempehyggelig, men snakka sinnsykt fort på gebrokkent svensk. hehee, så følg med (noe som kanskje kan være vanskelig når man egentlig bare ligger der og nyter synet av den bittelille...) [:D]

Kos deg masse, og ta gjerne med mannen din. Det var utrolig fint for min mann å være med. Han kjenner jo ikke noe på kroppen sånn sett, og da han så den lille så kom det noen tårer. Ble liksom litt mer "virkelig"... Og han var sååå stolt da vi gikk derifra. hehehe


VILENGANGTIL!!!!!!!!!!!!!!

[:D][:D][:D][:D]
 
Hei.
Jeg var også på majorstua med peter. Det var en opplevelse altså. Fikk kjempefine bilder og film. Han sjekket også at alt var bra og at lille gutt var frisk. Jeg var der i uke 30 jeg da. Ganske spennende for både meg og sambo. Han ble så fasinert av dette at han mente det var slik sykehusene burde ha som standard.
Klem
 
JA, helt enig. Fatter ikke hvorfor de ikke kan ha det på sykehusene.
Koster kanskje litt mye?

Men definitivt ja, helt enig!!!!!!
 
Hvor mye koster det på majorstua? Har termin om en uke, så jeg skal ikke denne gangen for nå får vi henne i armene våre om litt, men må jo det neste gang.... Det virker jo helt utrolig å se lille sånn..... [:)]
 
Vi betalte 1000 kr for bilder og video og en halv time med stas og gøy!!!
hehehe, beste pengene jeg har brukt på lenge.

[:D][:D][:D]
 
Å..blir helt syk her nå altså.....gleder meg..gleder meg..!! Hehe!! Krysser fingrene for at alt er bra og at vi får sett det vil er ut etter ;-)

Vi skal se nuket.,..tralalalalalalalalalaaaa!!! *håper!* hehe!
 
Var på 3D ul på majorstua i forige uke!! Det var kjempeartig! Syns åsså at legen snakka veldig fort og utydelig...dessuten syns jeg at han brukte 3D litt lite..brukte mest vanlig 2D...Men er bare mest takknemmelig for at alt var i orden med pia mi. Hun var jo dessuten ikke så villig til å bli tatt bilde av. Holdt hendene sine foran ansiktet hele tiden..legen måtte dytte bort i magen en stund, for at hun skulle ta bort hendene. Fikk bekrefta enda en gang at d blir en jente. Gleder meg veldig mye til jeg har henne i armene mine. Var forresten i uke 32 når jeg var på 3D.
 
Grattis med ei lita jente trinej79...er så spendt på hva vi får..hehe!! like fornøyde og glade uansett selvfølgelig, men er så nysgjerrige..hehe!! TO dager igjen nå....spennende!!
 
Du får ha lykke til på onsdagen Kraaka? Håper alt kommer til å gå bra og at d blir en fin opplevelse! Må få høre hvordan d gikk, når du har vært der.
 
Takk[:D]!!

Ikke mange timene igjen nå...... Ååååååååååååååååå.....kan nesten ikke vente!
 
Hvor lang tid i forveien bør man bestille time? Ser ut som det er veldig populært så det er vel kamp om timene[:)]
Vil veldig gjerne gjøre det når jeg kommer så langt, men det kjennes ut som det er en evighet til[;)]
 
gleder meg jeg også. til min tur...[:)]
 
Hvordan fikk dere til å få 3D UL bildet inn under navnet deres eller som vedlegg. Fikk beskjed om at bildet var for stort.
 
Back
Topp