Gjettetråd - hemmelig venn

Frøken Fryd

Elsker forumet
Juli13-jentene
:blob9 Her legger dere ved et bilde av gaven dere har fått + hvem dere tror dere fikk den fra :blob9

Dere kan gjette hvem dere får gaven av, men det er uhyre viktig at ingen bekrefter at de er vedkommendes hemmelige venn.
Når alle har fått sin gave så kommer jeg til å liste opp hvem som var hemmelig venn til hvem.
( Husk at folk sender gaven på ulike tidspunkt, så fortvil ikke om dere ikke har fått den før juni )​
 
Gaven fra min hemmeligevenn :) tusen takk, denne falt i smak:)
Med tippingen sliter jeg litt, tror jeg må lese presentasjonstråden en gang til:)
 

Vedlegg

  • 1369380774444.jpg
    1369380774444.jpg
    46,8 KB · Visninger: 88
Jeg har også fått pakke!
Og endelig fikk jeg til å ordne med bilde!

Tusen takk for fin gave - falt meg absolutt i smak!
Jeg må nok også en tur innom presentasjonstråden før jeg kan foreta en gjetting
 

Vedlegg

  • 2013-05-25 19.18.23 - Copy.jpg
    2013-05-25 19.18.23 - Copy.jpg
    931,4 KB · Visninger: 77
Jeg fikk også gave i posten i dag :D

1369655650302.jpg

Helt fantastisk herlig sett ♥
ELSKER DET :D
Dette blir en av sommerens favoritter ;)

Når det gjelder gjetting av hvem min hemmelige venn er, så er gaven i seg selv hint nok ja.
Det bare MÅ være deg Smurfine88 ♥

Tusen tusen takk :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg fikk pakken min i dag! Såååå herlig falt virkelig o smak!
Bilde kommer og jeg tror den kommer fra Charlotte4- Tusen takk! Gleder meg til å pynte vogna;)


Venter ei tulle 4. Juli 2013
 
Jeg klarer ikke tippe.. har rett å slett ikke peiling på hvem det er.. hva gjør jeg da? Hjelp!!!
 
Bilde ligger lengre opp.. her er hintet:
 

Vedlegg

  • 1369897824388.jpg
    1369897824388.jpg
    37,6 KB · Visninger: 52
Da har jeg fått leta litt i presentasjonstråden, og tipper at gaven min kommer fra ulfa
 
Har fått innholdsrik og fin gave fra hemmelig venn i dag :D Og må si det var en skikkelig hemmelig venn, for fant ikke noe hint i pakken!

Skal få lagt ut bilde litt seinere :) :)
 
Da har jeg fått kjempeflott gave til gutten vår som virkelig falt i smak :) Kom med ett koselig brev inni. Tusen takk :)

img0858zf.jpg


Etter å ha lest presentasjonstråden så tipper jeg at min hemmelige venn er *blåklokke* :)
 
Da har jeg fått kjempeflott gave til gutten vår som virkelig falt i smak :) Kom med ett koselig brev inni. Tusen takk :)

img0858zf.jpg


Etter å ha lest presentasjonstråden så tipper jeg at min hemmelige venn er *blåklokke* :)
Det innlegget kom noen ganger gitt;)

Må kikke innomher for å se om det er noen man kan tippe på- dette var skikkelig morro;)


Venter ei tulle 4. Juli 2013
 
Det innlegget kom noen ganger gitt;)

Må kikke innomher for å se om det er noen man kan tippe på- dette var skikkelig morro;)


Venter ei tulle 4. Juli 2013

Ser det nå... fikk bare beskjed om at det gikk så jeg prøvde jo gang på gang, men har rapportert det om at det kan slettes så håper de gjør det :)

Ja, dette er gøy :)
 
Er så spennende å se hva alle har fått. :)

Fremdeles mange enda som ikke har fått eller hatt tid å dele bilde.
Gleder meg til flere bilder og gjetninger :) :)
 
Back
Topp