Gi hverandre en klem! *stjelt fra desember*

Sender en klem til inamaria fordi du er så åpen og deler så mye med oss! Nydelig liten gutt du har[:)]

ORIGINAL: MiO04

Sender en STOR klem til Kattejenta[:)] fordi hun er snill og hjepsom[:)]

Tuuuusen takk, nå ble jeg glad

sender en klem til Mio04 som har bursdag i dag eller enda i 35 minutter til, og for at du kom sent med i gjengen men virker som en flott jente..

Min tur igjen:

Exene - en klem til deg fordi du er en tøff jente som tørr å stå frem som den du er! Du virker som en superherlig jente!

baby.no - en kjempestor klem til deg for alle de gode rådene og herlige kommentarene du har gitt meg! Gleder meg til å møte deg på tirsdag!!!

en klem til deg flo87 for den organiseringa du elsker og holder på med, og for at du er en super kul mamma

Kveldens siste klem går til JEJAGAL!
Du virker som en fantastisk god venninne for dine venner (du vet hva jeg mener), og som ei jente en kan bli virkelig glad i! Og ikke minst får du denne klemmen fordi du er råååå på å danse! [;)]

Tusen takk for klemmene jeg har fått. Dere er superherlige hele gjengen..

Men min første klem går til ei jente jeg gleder meg til å stå på ski/snowboard med i vinter. Ei fantastisk flott og sprudlene jente. Ei som jeg har møtt ett par ganger, og ei jeg faktisk velger å kalle ei venninne, for jeg syns vi har det kjempehyggelig når vi møtes..
Så...ENIRDNA... denne klemmen er til deg [:)]

ORIGINAL: jejasgal

sender en klem til Mio04 som har bursdag i dag eller enda i 35 minutter til, og for at du kom sent med i gjengen men virker som en flott jente..

Ååå tusen takk[:D]

Sender en klem til deg å, synes du er kjempe koselig jente [:)]med to nydlige barn[:)]

ORIGINAL: *Chixy*

Kveldens siste klem går til JEJAGAL!
Du virker som en fantastisk god venninne for dine venner (du vet hva jeg mener), og som ei jente en kan bli virkelig glad i! Og ikke minst får du denne klemmen fordi du er råååå på å danse! [;)]

ahhhhh, nå smelter lille hjerte mitt altså...
tusen takk chixy varmer godt..

og kuene er jo baaaare meg da, hehe bondetuppa som jeg er og gifta meg enda med en bondesønn [:D]

ORIGINAL: mamma til 2snupper

jeg vil gi en klem til lm81 hu vr den første jeg prate med her inne,synes hun er ei grei jente=)

men har fler å

åå tusen takk!! sender en fordi du en kjempesøt jente og en kjempeflink mamma til dine barn[:)]

ORIGINAL: Nattlys

Da sender jeg Lm81 verdens største klem, fordi du er så utrolig snill og fantastisk!
Har blitt skikkelig glad i deg!

hihihih
Sender enstooor klem tilbake Nattlys!!
Du er en utruli snill og god venninne,verdens beste og helt unik!!!

ORIGINAL: Kattejenta

For en koselig tråd! [:D] Jeg vil gi en klem til VARIA, for jeg synes det var så koselig å følge med på svangerskapsdagboken hennes tidlig i svangerskapet

Tusen takk.
Tenkte jeg skulle inn å slette den for en ukes tid siden, men ble bare sittende å lese. Mye følelser som ble satt i sving gitt hehe

Jeg sender en stor klem i retur til deg. For føler du kommer med mange og gode innlegg :)

Vil gi *Chixy* en klem,du virker som ei skikkelig stilig jente! som jeg kunne tenkt meg å møtt[:D]

Slenger en svæær klem til Toalettet !!

må bare si at jeg DIGGER deg!!! Skikkelig stili jente som jeg virkelig har sansen for[:D]

STOOR klem til FLO87!
fordi du er så flink med hemmeligvenn,treff og alt mulig! du er til stoor hjelp her inne!![:D]

ORIGINAL: Lm81

ORIGINAL: mamma til 2snupper

jeg vil gi en klem til lm81 hu vr den første jeg prate med her inne,synes hun er ei grei jente=)

men har fler å

åå tusen takk!! sender en fordi du en kjempesøt jente og en kjempeflink mamma til dine barn[:)]

takk koslig og få klemmer=)

vi gi en morgen klem til flo87 for du er ei suer jente,flink sladdervenn,du er så rolig og behagli,organisert,så har du verdens peneste lille gutt.....du er lett og prate med på sms og den lille tlf samtalen vår,men du er en av de jeg har lyst og treffe....stå på jente

domt at jeg ikke får til å bli med på treffe vil vil vil må vinn i lotto i kveld først da

klemmer vidre jeg en super klem til enirdna du er ei grei jente du er også en av de jeg vil treffe,så har du no en liten go gutt da,håper jeg skal til lillehammer snart i gjenn så må vi treffes...du er bare god

ORIGINAL: jejasgal

men har en til klem på lur, og den vil jeg gi til LILLEMAKRELL for det først: kult profilbilde, for det andre: husker ikke gamle nicket ditt siden alle bytta jo nick[:-] men du virker også som en digg digg jente..

hahaha:).. tuuuuuuusen takk!!! gamle nicket mitt var vi84:).. nå ble jeg glad jejasgal[:D]

Back
Topp