Gave til samboers arbeidsplass?

Sparklefart

Forelsket i forumet
Jeg og samboer skal kjøpe en gave til jobben hans men jeg vet ikke hva..

Fra vi fant ut at Lea hadde en hjertefeil, og til nå har de vært helt fantastiske. De har virkelig vist forståelse, og de har virkelig vist at de bryr seg om sine ansatte. De har hele tiden ringt og hørt hvordan vi har det. De har tilbudt hjelp i form av noen å snakke med, og de har gitt samboer fri med betalt for å være med på alle kontroller. Både kontroller i graviditeten, og etter.

De har gjort våres situasjon mye lettere, og på Onsdag når de skal ha møte tenkte jeg og Lea å reise med han inn for å overrekke en liten gave.

Vi tenkte å kjøpe en blomst, og kanskje en flaske med noe godt i? Men jeg tenker å høre med dere om dere har en bedre idé til gave? Jeg føler at jeg har lyst til å gi litt mer enn en blomst, men jeg vet ikke hva. Har dere noen idéer?
 
Så fantastisk med slike arbeidsgivere!

Jeg aner ikke hvilke "typer" som jobber der, men noe spisende pleier å slå godt an. (Hvis det er mulig å sette noe på et felles spiserom eller lignende feks.) Snop, kaker, fruktfat? Eventuelt boller, eller annet bakverk. Mener ikke du må lage selv altså. ;)
 
Enig, tror noe godt å kose seg med vil slå an, det er alltid en hit både på min og mannens arbeidsplass. Og så kan dere jo lage et takkekort, kanskje med bilde av Leah hvis dere har?
 
En flaske med noe godt er gjerne vanskelig for kollegene å smake på, de er jo på jobb. Stemmer for kake - bare fordi jeg er glad i å bake selv -, eller en pose/pakke konfekt el.l. Veldig enig i forslaget om et takkekort
 
Mat på fellesen er stas. Gjerne noko som tåler å stå litt, om alle ikkje er tilstades samtidig.
 
Enig med de andre om spiselig!
Hva med en slags kurv med masse godt? Både frukt, Evt nøtter, kjeks, sjokolade og/eller andre gode ting. På jobben min blir hvertfall alle glade om vi får en sånn kombo med frukt og godteri!:)

Så godt å høre at jobben hans er så forståelsesfulle og gode på tilrettelegging:Heartred
 
Back
Topp