ganske stolt

loveorhate

Glad i forumet
jeg kjøpte meg dildo og analkuler i går=) fy fader så flau jeg var..
Prøvde det ut senere på dagen, sååå digg =))=)=)=)
 
er et must med dildo med en mann som jobber endel kveld/natt....men seff,mye bedre med han[:D][:D][:D]
 
da må jeg spørre.....analkuler??? bruker du dem hjemme eller når du er ute.... fikk en gang høre at man kunne gå med de når man var på tur ute f.eks [&:][&:] eller kanskje bare jeg som er lettlurt [:D][:D] hehe
 
ORIGINAL: Lykketrollet!

Hihi, bra du likte det da[:)]

 
Signere [:)]
 
ORIGINAL: chicita86

da må jeg spørre.....analkuler??? bruker du dem hjemme eller når du er ute.... fikk en gang høre at man kunne gå med de når man var på tur ute f.eks [&:][&:] eller kanskje bare jeg som er lettlurt [:D][:D] hehe

ellerså er det nok sånne vaginakuler du tenker på..?¨
de kan man hvertfall gå med nårsomhest hvorsomhelst!
kjempefine å trene opp bekkenmuskulaturen med før og ikke minst etter fødsel!!
 
ORIGINAL: Emma Emilies_Mamma88

jeg kjøpte meg dildo og analkuler i går=) fy fader så flau jeg var..
Prøvde det ut senere på dagen, sååå digg =))=)=)=)

hihi, utvidet leketøysamlinga mi litt jeg også,
fikk min nye vibrator i posten på fredag...
bestiller på nett jeg da.[;)]
 
Hm..har også lyst på vibrator eller dildo,men tør ikke å kjøpe... Kan heller ikke bestille,for jeg bor for tiden hos min mor,mens jeg venter på at vi kan flytte inn i den nye leiligheta... tror heller ikke sambo vil at jeg skal ha det,han synes at jeg er for søt til det..fnis...[;)]
 
hehe, syns ikke det er noe flaut å kjøpe jeg. Men huske aller første gangen- da ba jeg om å få det pakket inn (sann att de skulle tro jeg kjøpte det til noen andre) hehe[&o]
 
Har også en kjempe fin leke samling i en "liten" eske. Samboeren begynner å merke hvor tung eske har blitt :) Den nyeste tingen er g-ormen. Den bruker jeg under samleie for å stimulere. For en deilig orgasme.
Er det noen som vet om det er lov å bruke vibrerende ting utvendig under graviditeten?
 
ORIGINAL: E.R.A.

Har også en kjempe fin leke samling i en "liten" eske. Samboeren begynner å merke hvor tung eske har blitt :) Den nyeste tingen er g-ormen. Den bruker jeg under samleie for å stimulere. For en deilig orgasme.
Er det noen som vet om det er lov å bruke vibrerende ting utvendig under graviditeten?

 
Ja, du kan bruke eks. vibrator utvendig for å stimulere klitoris, men unngå innvendig under graviditeten da de ikke vet enda hvilken virkning dette kan ha på mormunnen.. Så bare enjoy [:D]
 
mmmmm, nice, skal prøve å slå ned samboeren for å endelig få litt sex. Han ble litt rar etter at vi tok testen. SÅ han må nesten tvinges.
 
Back
Topp