Går du igjennom kontoutskriften din?

Lille hjerte

Elsker forumet
VIP
Sommerfuglene
Påskeliljene 2022 ❤️
Vet du hva pengene går til?

Jeg fikk nesten sjokk da jeg begynte å gå igjennom utskriftene i helgen.
Småe summer på Ebay blir fort noen lapper :p
Mye småe unødvendige summer som blir mye penger iløpet av mnd.

Nå blir det Ebay pause å ta med seg mat å drikke hjemmefra!
 
Nei, men jeg burde nok ta en cold turkey fra wish snart. Litt her og litt der. Det har vært kalenergreier til ungene og det er jo smart, men blitt litt mer til meg i det siste og det er ikke like nødvedig...
 
Nei, men jeg burde nok ta en cold turkey fra wish snart. Litt her og litt der. Det har vært kalenergreier til ungene og det er jo smart, men blitt litt mer til meg i det siste og det er ikke like nødvedig...

Hehe det blir fort litt ekstra :D
 
Ja. Men mest for å sjekke at ingen andre har brukt mine kort. Skjedd 1 gang tidligere og skjedde nå i helgen med samboer. Å regne på summer orker ikke sjelen :p
 
Ikke så ofte jeg går gjennom kontoutskriften, men sjekke ofte siste transaksjoner i mobilbanken. Føler jeg er veldig bevisst i forhold til pengebruk og vet sånn ca. hvor mye jeg bruker på hva i måneden
 
Går ikke så nøye gjennom men vet jeg bruker for mye penger på litt ekstra godt til lunsjen når jeg er på jobb.... typer iskaffe, drops etc....
 
Ja- stål kontroll! Har hat lite penger de siste 2 årene.
 
Jeg gjør det innimellom ja, det går for fort når jeg bruker kort!
 
Nei, sjekker så og si aldri.
Men handler heller lite til ingenting på nett heller, så føler jeg har god oversikt over når og hvor penger blir brukt.
 
Vi fører nøye regnskap, så vi vet nøyaktig hva vi bruker penger på hver mnd. Veldig greit å ha oversikten, og så ser vi hvor mye overskudd vi går med i mnd/året.
 
Nei. Er nokså sparsom, så ingen store overraskelser her. :)
 
Ja, jeg har full kontroll gjennom hele måneden. Vet nøyaktig hvor mye jeg bruker på hver "post" og det er både godt og nødvendig. Sjekker kontobevegelser noen ganger per uke kun for å se at ingen uvedkommende har fått tilgang til min konto. Det har skjedd én gang, men fordi jeg meldte det så raskt til banken forhindret jeg videre misbruk og fikk selvsagt refundert hele summen. Spesielt viktig når man netthandler å ha en viss kontroll. Tar jo bare et par minutter å få oversikten via mobilbank, så det gjør jeg gjerne.
 
Ebay/wish er skumle saker [emoji23]
Har relativt god kontroll på pengebruken da. Og overfører penger til matkonto, regningskonto og evt sparing før jeg bruker pengene på andre ting, så.. Går uansett ikke utover regningene eller mat.
 
Back
Topp