Går du fra barnet i bilen?

Aldri. Hender selvsagt om jeg har glemt lommeboka i huset, men da er det jo ikke snakk om mer enn maks et minutt.
 
Nei, gjør ikke det..:) Kan som MTMC springe inn å hente noe som jeg har glemt, men det tar ikke mange sekundene..
 
Skjer ikke, da må det evt kun være for å hente noe jeg glemte inne.
 
Dersom en av jentene mine har sovna på vei hjem i bilen så har jeg gått inn å henta babycallen med camera og satt i bilen som står rett med huset. Men det gjør jeg ikke om det er varmt og sol. Har aldri gått i fra de i bilen for å løpe fort inn i butikken el, det er det verste jeg ser.
 
Aldri. Hender selvsagt om jeg har glemt lommeboka i huset, men da er det jo ikke snakk om mer enn maks et minutt.
Signerer denne jeg og.
 
Nei går aldri fra barnet i bilen :)
 
Nei det gjør jeg ikke.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
 
Nei, aldri.
 
Ikke hvis dere feks bare skal løpe inn på butikken og kjøpe en ting og ser det ikke er kø(hvis det feks er rett før stengetid) engang hvis baby sover i bilen og det ikke er varmt ute ???
Isåfall, hvorfor?
Bare lurer, har ikke barn selv og ikke satt meg så inn i dette :p
 
Jeg gjør aldri det! Hvis jeg har glemt noe i huset så går jeg selvfølgelig å henter det selvom barna er i bilen. Men aldri med nøklen i. De er 4,5 og 7 år. Så tar ingen sjanser :)
 
Ikke hvis dere feks bare skal løpe inn på butikken og kjøpe en ting og ser det ikke er kø(hvis det feks er rett før stengetid) engang hvis baby sover i bilen og det ikke er varmt ute ???
Isåfall, hvorfor?
Bare lurer, har ikke barn selv og ikke satt meg så inn i dette :p

Selv om det ikke er kø osv.... tar jeg aldri sjansen til dette. Det kan skje noe uforutsibar så babyen og eldste på 3,5 år er alltid med. og alle fikk beskjed å ta med barnet selv om det sover eller dette er en rask tur.
 
Back
Topp