Fun facts om barna våre

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Laga en på terminforumet mitt, men syns denne kan være litt morsom :)

Min yngste datter har, siden dagen etter hun ble født, hatt glitter en eller annen plass på kroppen til enhver tid :eek:
Sånn er d når storesøster er en prinsesse :p
 
Mini var født med ganske stor nese. Og den ser ut som den overhode ikke har vokst! Resten av ansiktet har derimot vokst, så nå har han en søt liten og perfekt nese! Haha! :p
 
Lille N bæsjet på meg rett etter hun kom ut, og hun likte det fremdeles til hun syntes det var flaut :p må le litt av det :p bæsjet så gråt etter hun ble født x)
 
Last edited:
Sønnen min sitt første ord var mamma, så tutta (katten) så mat, tørst, ja, nei...... SÅ pappa! :p Tror dere den pappa'n var snurt! Veldig rart for han er jo Så pappadalt! :p
 
Min datter er helt besatt av hunder, men hvis jeg sier hund vet hun ikkje hva jeg snakker om. for det jeg peker på er en "voffa" og alle katter er "miss" (etter postman pat sin katt) trodde lenge hun hadde forvekslet og sa mus til katt :p
 
Jenta mi sier konsekvent faboritt, i stedet for faVoritt.. 6 1/2 år.. Hun hører hvis andre sier feil.. :p
Min gutt ble 7 år forrige uke og sier enda leBerpostei, istedenfor leverpostei :p
 
Datteren sliter med å si allergisk, så hun sier "follærgisk".
Junior er livredd motorsykkellyder og gjemmer seg hver gang han ser en buss.
8-åringen pleier å vandre rundt, og kommer hjem med utrolige historier om romvesen, Darth Vader og troll ;)
 
Guttungen på snart 2år sier ikke bil, men "bromma".
Og for øyeblikket har vi 3 biler.
Arbeidsbilen heter "pappa bromma"
Jeg kjører mest stasjonsvogna så den heter "mamma bromma"
Og nyeste el-bilen har også blitt "pappa bromma" (den som jeg ville skulle bli min a gitt:p)
 
Eldste på fem her er bombesikker på at det heter "etter-i-morgen", og nekter når jeg sier "over-i-morgen". For det ER jo etter i morgen!

Treåringen sier så mye rart at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Hun sier konsekvent farmor til morfar og omvendt. Labebjø er polarbrød. Og hun er kjempemisunnelig på lillebror som får pupp, en morgen tok hun en smak når jeg sov!
 
. Og hun er kjempemisunnelig på lillebror som får pupp, en morgen tok hun en smak når jeg sov!

Det var vesla her også. Det var fryktelig spennende
 
Back
Topp