Fru jørgensen sin dagbok

slett

Gift med forumet
  fru jørgensen[:D] (før acwa) er meg, jeg er 24 år er gift og har lille Sara på 1 år.
jeg var mye på bv  både her på termin sep og termin okt under sv med sara.
 Har hatt en laaaaaaang pause etter at hun ble født.
 
dette er min første pp, hadde siste mens den 2 sep etter å ha utsatt mens med primolut i forbindelse med bryllup, så jeg håper ikke at det har forvirret syklussen min.[8|]
 jeg har bare gått på prevensjon mipille et par månder etter at sara ble født. glemte helt å ta de så vi hoppet av i svingen og droppet pillen.
Nå har vi da bestemt oss for å lage et søsken til Sara og håper at det ikke tar lenger tid å bli gravid en det gjorde sist 2pp.
Tar det lenger tid så gjør det det, har ingen forventninger har tross alt verden vakreste jente.[:D]
 
gleder meg til å være her inne bli kjent med dere, håper oppholdet blir kort og at vi kan snakke mer på svangerskapet eller i terminklubber[:D]
 
 
 
 
 
Syklus 1


Første dag i siste menstruasjon:
Min fruktbare periode:
Eggløsningen finner sted:
Termin:


02.09.2008
13.09.2008 - 18.09.2008
16.09.2008
11.06.2009
 
Jeg håper jo veldig på å bli gravid nå, når vi først har bestemt oss.
 
jeg har vært hjemme nå et år med Sara og skal ut i jobb nå på mandag. jeg jobber fortiden i bhg, er veldig fornøyd med stedet jeg jobber og de ansatte. Gruer meg til å gå tilbake dit for det er ikke der jeg kommer til å jobbe for alltid.
 
jeg er hudpleier og har drevet en salong,og jeg har jobbet mye for mine levrandører og kurset andre hudpleiere. salongen ble for liten og jeg måtte utvide.
 istedet tok jeg jobb i bhg,ble gravid og kjøpte hus. tenkte jeg skulle gå tilbake når jeg var ferdig i permisjon.
 
 men nå har vi jo da lyst på en til både fordi vi vil ha to tette og fordi jeg har fått et jobbtilbud jeg ikke kan takke nei til,  det er da min drømmejobb, men som selvstendig.
jeg ble sykeldt i forige sv på grunn av høytblodtrykk osv og blir det automatisk i neste sv, og bestemte meg for å ta drømmejobben etter at vi har fått de to barna vi ønsker. og heldivvis venter de på meg( de har da ventet i nesten 5 år)
så nå går jeg tilbake til gamlejobben i bhg på mandag og håper jeg blir fortest mulig gravid, for jeg kjenner at å jobbe et sted du vet du ikke har fremtid i er dritt.
 
 
tenkte jeg skulle ta en test mandag eller tir så krysser alt jeg har for at den er positiv, men jeg kjenner også det at jeg ikke blir veldig skuffet om den er negativ, for det er tross alt 1 pp så sjangsen for at jeg er gravid nå er vel 20%?
 
mener å ha lest det et sted.
 
I dag er det 18. september, og du er på dag 17 av syklusen. Det er 2 dager siden eggløsningen, 16. september, og 11 dager til en graviditetstest kan være positiv.


 
 
da er det natta for meg, mannen min ligger å sover på sofaen skal vekke han for litt mer morro, hørte nemlig at det var lurt å ha sex etter el også, men det spørs om vi orker det i dag.
har hatt sex hver dag i nesten 2 uker i forkant av el, det burde jo holde.

jaja kanskje jeg er befruktet det er 11 dager til testing.

har ingen symtomer på graviditet bortsett fra oppblåsthet, hodepine og humørsvingninger, men det kan jo like gjerne være helt t
hva som helst
. har da følt det slik uten å være gravid , men når jeg først skal lete etter tegn så er det slik jeg føler.

ok sov godt

la oss få oppleve å få et siste barn
 
 dag er det 19. september, og du er på dag 18 av syklusen. Det er 3 dager siden eggløsningen, 16. september, og 10 dager til en graviditetstest kan være positiv.


 
 
da er det fredag da, siste permisjonsdag. uff gruer meg til å begynne å jobbe.
 
blir gal av å vente på å teste, er jo liksom ikke noe jeg får gjort. hadde jeg kunne teste nå å fått negativ, hadde jeg hvertfall vist at jeg måtte prøve igjen.
håper på positiv test selv om det bare er første pp.
 
har en god følelse, selv om jeg har mine tvil.
 
det er jo veldig spennende dette da...........
 
i kveld skal vi spise med et vennepar som har en på 1 år og 5 månder,  som også skal ha i oktober igjen så da kan jeg jo bli litt smittet.
det klaffet på de førstef orskende med førstemann og det tok 9 månder med andremann så man vet aldri.
 
I dag er det 20. september, og du er på dag 19 av syklusen. Det er 4 dager siden eggløsningen, 16. september, og 9 dager til en graviditetstest kan være positiv.
 
har liksom hatt en god følelse men i dag har jeg en dårlig .bBir frorvirret av alle følelsene.
Går å er små irri ,men det kan være alt jeg tenker på.
men har ikke ømme pupper men det er jo 9 dager til testing.
mensmerter har jeg hatt siden før el, har hatt megekramer også.
 
sist jeg var gravid, hadde jeg så ømme pupper og mensmerter som ikke lignet noe. nå merker jeg ingenting likksom,
 
eller nei dette blir bare dumt kan jo hende jeg ikke hadde noe sist heller når det var 9 dager igjen, rart hvor fort man glemmer.
 
Sitter oppe med dattere min som er så nydlig, mannen min ligger å sover.
sitter å ser på henner hvor nydlig hun er i pysj og bustete hår, titter litt på tv, leker med puslespillet, ler litt av ballen , putter smokken i mun og koser gulvet.
 
sitter å ser utover hjemmet vårt som er så fint, lukten av nystekte rundstykker, nytraktet kaffe .
 
Heldig er jeg som har Sara og en fantastisk mann.
Vil så gjerne gi Sara en søster eller bror,  de kan ha så glede av hverandre,  vi har også masse mer kjærlighet å gi, men jeg skal også være fornøyd med det jeg har.
 
Nå skal jeg vekke mannen min, så skal vi kose oss med litt frokost.
 
 
trakk et englekort for dagen og dette fikk jeg opp,
 
Feiring
 
Det er grunn til feiring, og gode nyheter. Det er tid for å høste frukter fra frøene som ble sådd. Englene forteller deg nå at dette er en tid fylt med lys og glede. Du har jobbet med å få forandring, og intensjonenen har vært den riktige. Det er nå tid for å fylle ditt hjerte med denne varmen følelsen av glede, og feiring. Englene ber deg også om å holde fast ved gleden, som garner som planter sine frø, og pleier ditt arbeid. Ha tro på at det kan gro, så lenge du pleier og holder ved like dine frø.
Englene er denne ”gartner” medarbeidere, og vil hjelpe deg å få det til å gro
 
så gro lille spire
 
da skal jeg sette meg ned med et glass rødvin å se på arn.
 
er så sliten uten grunn, så oppblåst i magen.kanskje jeg er gravid.....................
 
håper det assa.
 
 
 
I dag er det 21. september, og du er på dag 20 av syklusen. Det er 5 dager siden eggløsningen, 16. september, og 8 dager til en graviditetstest kan være positiv.


 
 
i dag har jeg vært så grinete, er veldig sutrete om dagen tåler ingen ting.
 mannen min er helt frustrert over at jeg ikke tåler noen ting.
 
håper det er et godt tegn.[&:]
 
I dag er det 22. september, og du er på dag 21 av syklusen. Det er 6 dager siden eggløsningen, 16. september, og 7 dager til en graviditetstest kan være positiv.
 
har vært på jobb i dag, det var slitsomt,
 
er såååååå trøtt og har så lav lunte, sutrer fort.
 
ingen ømme pupperda[:'(]
 
kjenner jeg blir mer å mer gira på en bebis selv men har lovet meg selv å ikke bli skuffet på en neg test.
 
mye murringer, ekstra utflod og veldig oppblåst.
 
har foreten fårr en altfortidlig mens kvise, er stor jævel på haka.
 
I dag er det 24. september, og du er på dag 23 av syklusen. Det er 8 dager siden eggløsningen, 16. september, og 5 dager til en graviditetstest kan være positiv.


 
 
nå er det 5 dager til testing.
 
jeg tisser hele tiden, er veldig trøtt, men startet også på jobb igjen på mandag.
er småkvalm, menssmerter, oppblåst, fått endel urenheter rundt munn.
 
er jeg gravid nå blir jeg kjempe glad , men kommer tr så prøver vi igjen tross alt 1 pp.
 
 
 
Back
Topp