Frokostbilder

Beth

Forelsket i forumet
Jeg har litt mindre matlyst om dagen, og skal jeg ha noe vil jeg gjerne at det skal være sunt, frisk eller sterkt :happy119

Ble en avocado til frokost og denne brødskiva her til lunch (apetina fetaost, agurk og tomat). Nam! I går ble det naturell youhurt med all bran, banan og blåbær til frokost.

Hva spiser du om dagen? 12439131_10153204542892691_6496604965465735070_n.jpg
 
Tok ikke bilde men spiste en sandwich med avocado og kokt egg til frokost :) nå skal jeg skjære opp litt mango, og til middag blir det wok :)
 
Jeg har litt mindre matlyst om dagen, og skal jeg ha noe vil jeg gjerne at det skal være sunt, frisk eller sterkt :happy119

Ble en avocado til frokost og denne brødskiva her til lunch (apetina fetaost, agurk og tomat). Nam! I går ble det naturell youhurt med all bran, banan og blåbær til frokost.

Hva spiser du om dagen? Vis vedlegget 156620


NAM NAM SÅ GODT UT!!
 
Skulle så ønske jeg kunne spise egg, men tåler kun eggeplommen. Kan lage mye godt ut av den også, men savner kokt egg på brødskive og knekkebrød.
 
Jeg spiser chiapudding med masse god frukt og gresskarkjerner som topping. Føler meg såååå sunn når jeg spiser det :) og så er det så godt!!
 
Spiste skive med krydderost, avokado, sitronpepper, cherrytomat og agurk :happy:
 
Kan legge til at jeg kompenserer litt ekstra for gårdagen da jeg fikk sykt munchies, mannen ble sendt på butikken for å kjøpe ostepop og sjokkis. Spiste en halv (stor) pose ostepop og en draumur-sjokolade :hilarious: første ordentlige utskjeielsen etter jeg fant ut jeg var gravid. Redd for å ikke spise sunt nok. Til lunsj i dag var det oppskåret frukt med bringebærkesam :happy:
 
Kan legge til at jeg kompenserer litt ekstra for gårdagen da jeg fikk sykt munchies, mannen ble sendt på butikken for å kjøpe ostepop og sjokkis. Spiste en halv (stor) pose ostepop og en draumur-sjokolade :hilarious: første ordentlige utskjeielsen etter jeg fant ut jeg var gravid. Redd for å ikke spise sunt nok. Til lunsj i dag var det oppskåret frukt med bringebærkesam :happy:


Fort gjort ;)
Jeg skal forsøke å spise sunt og godt jeg også. Er ganske flink til det generelt, men kan alltids bli bedre. Spiser mye grønnsaker, men ikke så mye frukt, så der har jeg litt å ta igjen!
 
Fort gjort ;)
Jeg skal forsøke å spise sunt og godt jeg også. Er ganske flink til det generelt, men kan alltids bli bedre. Spiser mye grønnsaker, men ikke så mye frukt, så der har jeg litt å ta igjen!

Ja, sant ;) uansett så er det jo greit av og til, har nok vært litt hysterisk nå i begynnelsen.
 
Ja, sant ;) uansett så er det jo greit av og til, har nok vært litt hysterisk nå i begynnelsen.

Ja, absolutt! Jeg sikler litt etter Ben & Jerry, så må nok ta en liten smak snart.
 
Skulle ta bilde av frokosten min idag, men den ble slukt før jeg fikk tenkt meg om :p det ble to egg og et stort glass sjokolademelk :)
 
Ble en rask matbit før jobb i dagtidlig, grovt brød med makrell i tomat + en banen. Ikke veldig spennende, men godt likevel ;)
 
Jeg som glemte å ta bilde av frokosten i dag! Laga til stort fat med masse deilige skiver til meg og barna! Tror jeg spiste 5 stk:p
 
Er det innafor med lunsjbilde heller? :happy: I såfall ble det i dag knekkebrød med avokado, reker, lettmajones, sitronpepper og sitron, omnomnom

Avokado står høyt i kurs her for tiden!image.jpeg
 
Er det innafor med lunsjbilde heller? :happy: I såfall ble det i dag knekkebrød med avokado, reker, lettmajones, sitronpepper og sitron, omnomnom

Avokado står høyt i kurs her for tiden!Vis vedlegget 156840

Nam! Det så helt fantastisk ut. Spiser mye avocado selv, men ikke tatt den blandingen. Det må prøves :)
 
Back
Topp