Fremdeles kvalm

Spirevipps

Forelsket i forumet
flere som ikke blir kvitt kvalmen? Var kvalm til uke 20 med førstemann. Nå er jeg i uke 14 og kvalmen henger i fremdeles. kaster heldigvis ikke opp:bag:
 
Jeg spydde til termin sist, men mye mindre siste halvdel av svangerskapet. Nå er jeg fortsatt kvalm, men kaster ikke opp hver dag lenger og svært sjeldent flere ganger om dagen, så nå har jeg i hvert fall sluttet å gå ned i vekt. Håper det snart gir seg for oss alle sammen, blir så utrolig lei av å gå rundt og føle meg konstant fyllesyk når jeg lever roligere enn alle andre jeg kjenner :p er du blitt bedre enda eller er det samme kvalmen hele tiden?
 
15+4 i dag og har fremdeles kvalmebølger... Det har gitt seg i uke 15 ved de to forrige graviditetene, så merker at jeg hadde belaget meg på det samme denne gangen og dermed føles det så på overtid med denne kvalmen!
 
Siste kvalmebølgen min er ikke lengre siden enn igår, i dag har jeg kun holdt meg innafor "uvel" :p Er 15+6 idag, så håper det gir seg snart :)
 
Er "bare" 12+4, men her er kvalmen tilstede fortsatt, har hatt en dårlig dag på jobb i dag der jeg klarte så vidt å få i meg en skive iløpet av dagen. Har heldigvis ikke kastet opp siste uken, men brekker meg tilstadighet.
 
Kvalm er bare forbokstaven!

I dag tidlig kl 7.30 sto jeg og spydde i bedet utenfor siden min datter var på do, naboen såg litt sjokkert ut :joyful::joyful::joyful:
 
Er forresten imellom 13+6 og 14+1 :)
 
15+4 og har også fortsatt kvalmebølger
 
14+4 og kvalm enda...holder på maten, men greier nesten ikke å spise noe :(
 
Fortsatt kvalm, men bare når jeg er sliten og sulten og som oftest etter middag.. 14+4 :)
 
14+3 og sliter fremdeles med formen. Er begynt å tro at det ikke kommer til å gi seg. Grøss og gru.
 
14+5 i dag og kaster opp i dag morges... Er litt bedre generelt sett, men har fremdeles kvalmebyger...
 
Fortsatt kvalm, men jeg er bare 11+5. Med barn nr to holdt jeg på helt til jeg fødte, men med førstemann ga det seg etter første trimester. Håper og ber om at det er slikt tilfelle denne gang! For jeg holdt på å bli gal når det varte hele svangerskapet!
 
Fortsatt kvalm her og. Hele dagen :( Får i meg litt mat og veldig lite drikke. Håper det gir seg snart. 14+1 nå. Var ikke noe kvalm med første.
 
Fortsatt kvalm med både brekninger og oppkast. 14+4 i dag.
 
Mye kvalm enda, å er delvis sykmeldt pga det og utmattelse... jobber med å lage mat, så ikke helt gunstig å gå å brekke seg [emoji23]
Var ikke kvalm i det heletatt med første, så dette svangerskapet er helt annerledes [emoji14]
14+5 i dag [emoji5]
 
Back
Topp