Forvirret

Sunniva

Betatt av forumet
Skjønner ingen ting jeg. Skulle egentlig hatt mensen på onsdag. Fikk på fredag en blødning som varte halve dagen. Så ingen ting på lør og søn. I går fikk jeg veldig vondt i magen og fikk en blødning som bare varte en halv dag. I dag er det igjen ingen ting. Har hatt mens smerter hver dag men ikke i dag. Har tatt 2 tester som begge er negative. Føler meg litt kvalm( kanskje bare innbildning) men har ikke kastet opp. Føler meg liksom litt rar i området der livmoren er. En litt nummen følelse. Har også stikkinger og ømme bryster om kvelden men om morgenen er dette helt borte. Noen som har opplevd noe lignenede? Er skikkelig forvirret!
 
Kanskje du bør ta deg en tur til legen? På www.lommelegen.no står det også mye informativt, kanskje du kan sende inn et spørsmål om du ikke vil gå til legen.....
 
Jeg opplevde noe lignende da jeg skulle ha mens rett før jeg sluttet på p-pillene. Mensen skulle komme på Lørdag som vanlig, men kom ikke... På tirsdagen fikk jeg en liten blødnig som bare varte en halv dag.. Trodde jeg var gravid da, for mange symptomer var der.. Bla ømme bryster, kvalm og en nummen følelse i magen.. Tok da en test og den var negativ, tok også en test 1 uke senere, men den var også negativ.. Nå prøver jeg og bli gravid, men fortsatt ingen mens og testene er fremdeles negativ.. Har forventet mens igjen til helgen, hvis jeg ikke får mens da ringer jeg legen( etter et par graviditetester hehehe)

(At mensen er litt "rar" eller ikke kommer kan også være tegn på stress)
 
Gratulerer med graviditeten Kittekat. En test er aldri positiv om du ikke er gravid, men kan derimot vere negativ om du er det....[;)]
 
Har blødd litt igjen i dag. Rare greier. Men har enda ikke blødd friskt blod. Noe jeg bruke rå gjøre minst 2 dager under mensen. Bare brunaktig, er vel det som kalles spotting, samt at det er veldig tynt. Har ikke menssmerter lenger men er øm i brystene og føler meg litt kvalm. Fremdeles like forvirret
 
Er det touker siden du skulle hatt mensen? Har du blødd noe da? Håper liksom på at det er en sjanse for at jeg kan være gravid. HAdde eggløsningssmerter i over en og halv uke så kanskje jeg hadde eggløsning mye seinere enn vanlig og at jeg nå blør fordi egget holder på å feste seg. Har nemlig lest at noen kan gjøre det. Sikkert bare en ønskedrøm!
 
Hei. Når på døgnet har du tatt testen? Hvis du har tatt den langt på dag kan urinen din være så "utvannet" at det ikke er nok HCG til å gi utslag. Det er derfor lurt at du tar den på morgenen før du har drukket noe. Lykke til, håper testen din er positiv!
 
Hvordan går det da??

Har du tatt ny test? Er skikkelig spent på dine vegne nå[:D]

Det er sant at du ikke skal kunne få positivt resultat hvis du ikke er gravid. Så dette lover jo bra.
 
ORIGINAL: Sunniva

Har blødd litt igjen i dag. Rare greier. Men har enda ikke blødd friskt blod. Noe jeg bruke rå gjøre minst 2 dager under mensen. Bare brunaktig, er vel det som kalles spotting, samt at det er veldig tynt. Har ikke menssmerter lenger men er øm i brystene og føler meg litt kvalm. Fremdeles like forvirret



Dette innlegget er akkuratt som om jeg skulle skrevet det selv!!

Har det helt likt. Har hatt tynn brunaktig utflod i to dager, så et opphold på en dag, og nå kommer det litt igjen. Men det er utrolig lite!! Forstår heller ingenting!

Er også skikkelig øm i brystene (kjennes ut som to store blåmerker), og vært kvalm noen dager nå. Er også skikkelig på tissefronten. (Springer som en tulling).

Har du "bobling" i magen?? Jeg har hatt det lenge nå, og skikkelig ubehagelige stikkinger.

Symptomene er helt like som sist jeg var gravid (endte galt!), og har derfor tatt noen tester, men de har vært negative, dessuten har jeg jo blødd litt da...
 
Dritt! I dag kom mensen for fult. Værre en noen gang. Jeg som virkelig hadde troen denne måneden. Ja har følt at det har boblet litt i magen og nesten en sviende/stikkende følelse. Men men....
 
[:@]

Føler med deg. Like fordømt skuffa hver gang!!

Det er vel snart vår tur. Lykke til videre.[;)]
 
Back
Topp