Fortell en "hemmelighet" om deg selv...

Når jeg drikker, får jeg det fom meg at jeg kan kjøre bil. Har kjørt i fylla mange ganger. Begynner å bli litt redd med selv, så jeg har sagt at sambo må låse bilen og gjemme nøklene når jeg drikker...
 
ORIGINAL: Gumle

Før stjal jeg ofte sprit fra pappa og fylte på igjen med vann[:D][:D]
Han hadde visst merket det har han sagt nå i ettertid....

 
jeg tok masse sprit.... men det gjorde bror min og... så det var han som fikk skylda [:D][:D][:D][:D]
 
Første gang jeg hadde sex var jeg 15..Angrer jeg så innmari på,ble rett og slett lurt.
Åssen er det med dere??
 
jeg hadde sex 1 gang da jeg var 16 med kjæresten som jeg var sammen med 1 år...
 
 
Que????
 
 
ORIGINAL: Ihne

Jeg hadde sex første gangen når jeg var 17år, var ikke akkurat noe å rope hurra for.
Han hadde så liten tiss at jomfruhinna ikke sprakk engang!!!![:-]
 
Jeg hadde sex første gangen når jeg var 17år, var ikke akkurat noe å rope hurra for.
Han hadde så liten tiss at jomfruhinna ikke sprakk engang!!!!

 
 
HEHE[:D][:D]
 
Første gang jeg hadde sex var med en jeg hadde vært sammen med i 2 mnd. Jeg var flau fordi jeg var jomfru, så jeg sa at jeg hadde hatt one-nignt-stand i fylla med en jeg ikke huska navnet på! Men det blødde jo litt i senga hans daaa...Humm..Jeg slo opp 1 uke etterpå!(Jeg var da 15, nesten 16år!)
 
Huff.. jeg var 12 skulle akkurat fylle 13... Veldig tidlig syns jeg nå.. men jeg har aldri angra.. Jeg var kjempe forelsket... Vi var kjærester hele ungdomsskolen.. Syns det høres veldig tidlig ut nå da..
 
ORIGINAL: Ihne

Jeg hadde sex første gangen når jeg var 17år, var ikke akkurat noe å rope hurra for.
Han hadde så liten tiss at jomfruhinna ikke sprakk engang!!!![:-]

 
[:D][:D] sikkert like greit den var så liten når det var første gang[:D][:D]
jeg var faktisk like gammel som deg...
 
ellers har jeg hatt 6 både i samme rom og campingvogn som det har vært endel andre... men jeg vet ikke om de vet, for vi håpte de sov... de hadde vel sagt det nå hvis det. (kjenner alle ganske godt)
 
Jeg også har 2. Har tid for det. Pappaen får ta seg av ungene når jeg skal ut å tute litt.. [:)]
 
ORIGINAL: 2-barnsmamma-22

 
Jeg spiller også i korps. Har spilt siden jeg var 10. Men spørs om jeg får tid nå som jeg har 2 unger. Har hatt permisjon siden jul. Planen var å begynne på igjen etter jul!

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: Linn_83

ORIGINAL: Ihne

Jeg har spilt i korps[:-]

Spilte kornett i 6år.[:D]




Jeg spiller ennå.. Har spilt i 12 år.. Bandgeek... hihi [:D] 

Også har jeg 4 fartsbotprikker.. [X(]


Hva spiller du?
Jeg kunne faktisk tenke meg å spille nå også, men blir aldri til at jeg får tid.....

 
jeg har vært ei skikkelig partyjente .det var vel på slutten av nittitallet da.har en del syke antrekk fra den tida...[:o][:o][:o]...huffa meg.ble en del utagerende festing da asså...heldigvis ferdi med det nå selv om det faktisk var dritgøy når det sto på...
 
Jeg var kleptoman i 6 år.Når jeg var på en butikk måtte jeg alltid stjele noe...Ofte bare en tyggispakke el. sjokolade, men ofte dyre ting også.....*GRØSS*........Når jeg tenker tilbake på det, er det helt villt!!
Kunne ALDRI ha gjort noe sånt idag! Har ikke samvittighet. Tør ikke heller!!
Dette er top-secret!!!!
 
ORIGINAL: Lille Rosin

Jeg har hatt sex i en møbelbutikk.

 
 
Hvordan klarte dere det???
 
 
 
ORIGINAL: Lille Rosin

Jeg har hatt sex i en møbelbutikk.
 
ORIGINAL: Lille Rosin

I en seng ja.....[:D] 

 
hmm... [8|]var det ingen som så dere da ?
 
ORIGINAL: lita_19

ORIGINAL: Lille Rosin

I en seng ja.....[:D] 


hmm... [8|]var det ingen som så dere da ?

 
Hihi.... Neida, butikken var stengt.[:D]
 
jeg ronket samboern under teppe når vi satt på flyet på vei til syden.Jeg satt i midten med ei dame ved siden av..hehe
 
Back
Topp