Forskjølelse.

Malolu87

Forelsket i forumet
Hei på deg[emoji3]

Tips? Gutten min har slim i halsen han ikke får opp. Bare svelger det igjen.. litt snørrete nese. Prøvd neseballongen. Men den har så stor del som skal inn at det ikke går i heletatt! Skal kjøpe den elektriske de har på jollyroom istede..

Noe annet jeg kan gjøre?
 
Du kan kanskje skylle nesa med saltvann eller bruke saltvannsspray, det skal løse opp litt. Bruker det på ettåringen, men vet ikke helt om det er aldersgrense. God bedring!
 
Saltvann (kan brukes fra 2 uker tror jeg). Eller så kan du bruke morsmelk å sprute i nesa om du har melk :)
Jeg har brukt nesesuger fra otribaby et par ganger (suger selv), og har fått opp mer med den enn en sånn man klemmer på.

Eller så hadde jeg nok tatt en tur til legen. Kan være skummelt med slim i svelget på så små. Om det er nå i Januar han er født?
Om han får det bort ved å svelge det, så er jo det bra
 
Saltvann (kan brukes fra 2 uker tror jeg). Eller så kan du bruke morsmelk å sprute i nesa om du har melk :)
Jeg har brukt nesesuger fra otribaby et par ganger (suger selv), og har fått opp mer med den enn en sånn man klemmer på.

Eller så hadde jeg nok tatt en tur til legen. Kan være skummelt med slim i svelget på så små. Om det er nå i Januar han er født?
Om han får det bort ved å svelge det, så er jo det bra
Stemmer.. det kan jeg jo prøve på åja.. den med ledning?

Ja det er han.. 22januar. Hmmm?!

Skal til legen på helsestasjon om en uke [emoji57] litt lenge til kanskje men..
 
Stemmer.. det kan jeg jo prøve på åja.. den med ledning?

Ja det er han.. 22januar. Hmmm?!

Skal til legen på helsestasjon om en uke [emoji57] litt lenge til kanskje men..

Den ja :)

Om han ikke virker plaget av det, og får puste fint så går det nok helt fint å vente.
Greia er vel at det kan bli liggende å tette igjen om han ikke får svelget unna og de minste har ikke så lett for å få hostet det opp.

Men ville absolutt fulgt med på alle symptomer mtp RS og influensa. I tillegg til de som står som typiske tegn ville jeg fulgt med på økt spyttproduksjon, om han spytter/sikler mer enn vanlig, og at han har fin farge i huden. Altså ikke marmorert/spraglete.
 
Hvordan går det med gutten din? :)
 
Hvordan går det med gutten din? :)
Går bra nå hører litt tung svelging innimellom. Men tenker ikke så mye over det. Han nyser litt men. Tenkte han kanskje bare reagerer på katta i huset. Men de tar vist ikke allergitester av så små barn. Så det kan jeg fortsette å være nysgjerrig på i ett år til på! Haha ..

Men nå er det brått avføring og diare som er i fokus om dagen! Nå går det i malt. Begynte i dag. Første bleia ble ganske bløt og grønn[emoji23][emoji23] ble såpass glad at jeg gråt.. Selvom det bare var diare. Men gråt vel mer fordi det funka [emoji3] hehe...Herregud! Gråter av alt! Hurra for hormoner [emoji87][emoji111]
 
Back
Topp