For mye fostervann?

mero

Forelsket i forumet
Hei jeg lurer på om noen har vært borti for mye foster vann?Jeg var hos jordmor om torsdagen og der målte hun liv moren min og det viste seg at den var alt for stor og ennten er jeg mye lenger på vei eller så er det allt for mye foster vann jeg er i uke 29 nå men jordmor sa jeg får i januar...

[:D]
 
Var du på vanlig kontroll eller på UL? Hvis det var vanlig kontroll så ville jeg ringt til sykehuset hvor du skal føde og fortelle hva hun har sagt. Der får du sjekket om det er mye vann eller om barnet er stort. Det er ikke vanlig at jordmor sier sånt uten å sjekke nærmere hva det kan være. Er det store forandringer som avviker fra det som har vært, skal det alltid sjekkes opp. Lykke til videre[:)]
 
Hadde ringt å hørt er ikke bra å ha for mye eller for lite.
 
Det var vanelig kontroll!hun ringte rett til føde avd. på sykehuset og jeg skal på sykehuset på fredagen!gleder meg til og få noen svar!lenge og vente en uke![8D]
 
Jeg var på ultralyd igår og tok opp spørsmålet ditt ang for mye fostervann. Han sa at det ikke er farlig og det skjer ytterst sjeldent[:)] De pleide heller ikke å gjøre noe med det. Fosteret skal ha mye vann og det var bedre med for mye enn for lite[;)] Skjønner at det er lenge å vente en hel uke, men jeg krysser fingrene for deg og håper alt går bra[:D]
 
Var på sykehuset idag og det var godt med fostervann men det var ikke noe farlig!deilig nå kan jeg slappe av i jula!juleklem fra meg...God jul...[:)]
 
Gleder meg å høre at alt var bra[:D] Som regel er det ikke så mye å bekymre seg over, men en gravid kvinne kan jo bli skremt av mindre[&:] Vi er jo tikkende hormonbomber som bare venter på å eksplodere[;)] Leger og jordmor kan være flinke til å overdramatisere[:@] Ønsker deg en flott jul. Klem[;)]
 
Back
Topp