for en start...

MNJ

Elsker forumet
...på juleferien.
på toget hjem ble mitt verste mareritt til virkelighet og jeg fikk blødninger.
ikke vondt, helt rent, og ikke mye. men kom litt hver gang jeg gikk på do. det stoppet opp dagen etterpå....og så starta det igjen på lørdag...mye mer. men fortsatt helt rent og ikke vondt. og det stoppa opp i går. jeg hater dette så sinnsykt mye!!
har jo vært igjennom dette før, så jeg har ikke kontakta lege, for jeg vet jo hva de sier uansett...bare vente og se og dersom du ikke har vondt eller blodet ikke er koagulert kan du ta det med ro. lettere sagt enn gjort!
dessuten, i år skal jeg feire jul sammen med familien til mannen min for første gang, og da er det ikke no gøy å ha dette hengende over seg. de vet ingenting heller. vil ikke at de skal få helt feilt inntrykk av meg liksom...for jeg er jo ikke meg selv helt om dagen.

jeg tror ikke jeg har mista, har jo tidligere erfaringer å sammenligne med...og jeg føler meg enda gravid. har de samme svangerskapstegnene, og noen, som trøtthet, er til og med forsterka....

ååååå kryss fingrene for oss jenter!! jeg vil ikke miste dette lille nurket også![&o]
 
tusen takk[:)]
 
uff stakkar da! krysser alt jeg har for deg og bebisen din!!!
 
Lykke til!!!! Håper det går bra med dere. Det er jo mange som sliter med blødninger tidlig i svangerskapet.
Jeg krysser fingre for dere![:)]
 
ORIGINAL: Lisee

Lykke til!!!! Håper det går bra med dere. Det er jo mange som sliter med blødninger tidlig i svangerskapet.
Jeg krysser fingre for dere![:)]

Signerer!
 
Krysser alt jeg har[:D]
Det går nok helt sikkert bra,mange som har blødninger som det går bare fint med!
Masse lykke til!
 
Jeg krysser alt jeg har for at dette skal gå bra, :maria- håper du tross alt får en god jul!! Klem fra meg [:)][:)]
 
Krysser alt jeg har for deg, Maria!

Håper inderlig at det går bra. Jeg tenker at veldig mange som det har gått bra for forteller at de hadde blødninger innimellom i svangerskapet. Prøv å tenk på det!
 
Krysser fingrer og tær....
 
Skal krysse alt jeg har for deg[:)]
 
Hadde tatt en tur til legen for å få bekreftet at alt er bra jeg da...Må være mye bedre å slippe å tenke på det og heller vite!!

Jeg har hatt det sånn hele svangerskapet, men så mistet jeg jo den ene av det som skulle vært tvillinger. Jeg fikk beskjed om å legge meg rett ned hver gang jeg blør og bli liggende.

Lykke til i alle fall[:)]
 
Hei Maria!
Håper inderlig at det går bra.
 
Krysser alt jeg har for deg!!!!!Opplevde det samme selv for ett par uker siden, men det sitter enda. Kontakt lege og be om en innvendig ultralyd. Det går helt sikkert bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![;)][;)][;)]
 
Skjønner hvordan du har det, jeg har hatt blødninger to ganger og det skremte vettet av meg begge gangene. Fikk beskjed fra ekspertene på Kvinneklinikken, Haukeland, at en av fire kvinner opplever det i svangerskapet og at jeg heller fikk ringe legevakten hvis det ble verre. Sluttet å blø begge gangene, men det var ikke noe kjekt. Sist gang var på fredag og da skulle jeg jobbe hele helgen i tillegg. Ikke kjekt. Jeg vet jo at det ikke er noe en kan gjøre fra eller til om det er en spontanabort, ut må det enten man ligger i ro eller ikke. Jeg håper det går bra for oss alle her inne på forumet!
 
Masse lykke til og skal krysse alt jeg har og kan [;)]
 
jeg vil bare si tusen takk jenter!! det er så godt å få svar og å høre erfaringene deres nå...[:)] i don't know what i would do without you!!![:D]
har ikke hatt flere blødninger, har kommet litt brun utflod 2-3 ganger siden søndag, men jeg regner med det er rester fra skjeden.

jeg må bare spørre dere om en ting til: jeg kjøpte graviditetstest i går og testa i morges. den var veldig postitiv. kan jeg ta det som et godt tegn, eller ville den vært postitiv uansett?

har ikke kontakta legen, for etter mine erfaringer så gjør de jo ingenting nyttig. jeg reiser til mannen min og familien hans på torsdag, og ser hvordan det går i jula. hvis ingenting dramatisk skjer skal jeg til lege i starten av januar heller.
for et slit dette er!!!
 
ikke noe artig start på ferien det der nei... Krysser alt som kan krysses for deg og nurket ditt....

GOD JUL!!!!

tanker og klemmer fra meg
 
Kan ikke svare på spørsmålet ditt, men det er det helt sikkert noen som kan.

Jeg ville bare si at jeg ønsker deg lykke til, håper at alt går bra med deg og med babyen!! Når det gjelder svigerforeldre ville jeg tro at de har forståelse for at en gravid kvinne kan være litt "uttafor" - det synes jeg ikke du skal bekymre deg for!!
 
Det vil nok fremdeles være HCG i kroppen din hvis du har mistet barnet, men nivået vil synke fort. Jeg ville gått til legen og bedt om en hcg-blodprøve hvis du er usikker.
 
Back
Topp