For dere som fortsatt er innomm....

SofieKristinesMamma

Flørter med forumet
Hvordan går det med dere og deres små? Er det noen som venter nr.2/3/4? Noen som har fått nr.2/3/4?
Jeg venter nr.2 i slutten på januar og lille tuppa mi skal bli storesøster. Dette blir stas;-)
Livet er ganske fantastisk for tiden:-)
 
Ps. mitt tidligere nick var Pernille81
 
Jeg var ikke så veldig aktiv her, men savner et terminforum å være på.

Vi har tenkt å prøve på nr.2 nå til høsten så vi får juli- eller augustbaby :) Synes også det er ganske så fantastisk nå. De er så søte i denne alderen, når de begynner å prate og man virkelig for å se humor og personlighet :D
 
Gratulerer med en lillebror eller søster i magen:-) Her går det fint,men hektisk.... Her ble snuppa storesøster allerede i september i fjor:-) Ellers er det kjempe koselig no med en snuppe som snakker omtrent helt feilfritt, full aktivitet hele dagen og som har sluttet med bleie på dagtid:-)
 
Hei Hei:)

her går det bra bra, har snart en 2 åring i hus:) er så fantastisk å ha barn Vi tenkte å vente litt til høsten før vi prøver med nr 2 tror jeg:) men vet aldri :)
 
Her venter vi nummer 2 i februar. Det gleder vi oss veldig til :)
 


da.lin skrev:
Her venter vi nummer 2 i februar. Det gleder vi oss veldig til :)



Gratulerer med ny baby på vei:-)
 
Jeg sitter å mimrer om dagen da jeg gikk gravid med første og brukte mye tid om kvelden på babyverden hvos jeg skrev med august jentene, savner det masse<3 var veldig aktiv her for 2 år siden :D
I dag er den lille tulla mi blitt 2 år :D og nå skal hun bli storesøster i begynnelsen av april og vi er kjempe spente :)

Mitt tidligere nick var Ungmamma90
 
Gratulerer med nr to i magen :-)
 
hallo:) er faktisk første gang jeg er inne her på nesten 2 år. men må si jeg har tenkt mye på dere. rart med tanke på at jeg ikke kjenner dere en gang:P haha
jeg skal ta fabrev nå i november, så håper jeg får meg en jobb i januar:) (barne og ungdomsarbeider) så prøver på nr 2 når jeg har fått meg jobb:) så blir en stund til enda:)
 


Veramy skrev:
hallo:) er faktisk første gang jeg er inne her på nesten 2 år. men må si jeg har tenkt mye på dere. rart med tanke på at jeg ikke kjenner dere en gang:P haha
jeg skal ta fabrev nå i november, så håper jeg får meg en jobb i januar:) (barne og ungdomsarbeider) så prøver på nr 2 når jeg har fått meg jobb:) så blir en stund til enda:)



Lykke til på fagprøven:-) det kommer til å gå kjempe fint:-)
 


CasiopeiA skrev:
Her ventes nr 2 i januar og vi gleder oss veldig til å møte lillesøster!




Så koselig,gratulerer så mye med nr to i magen:-)
 
vi vil snart prøve på nr 2 :) 
 


maric skrev:
vi vil snart prøve på nr 2 :) 



Da må dere ha kjempe masse lykke til med prøvingen:-)
 


besnik skrev:


maric skrev:
vi vil snart prøve på nr 2 :) 



Da må dere ha kjempe masse lykke til med prøvingen:-)

takk :) gleder meg :) men blir ikke riktig enda, men vi snakker mye om det :)
 
Her ventes nr 3 :) Om 2 mnd faktisk, så ikke lenge igjen nå :)
 
Vi venter nr. 2 i mars :) Blir kjempespennende og gleder oss masse !!!
 

Hei hei...

Første gang jeg er her inne på driiiit lenge!! er heller ikke på forum 2... Er dratt ut av babyverdenen, ikke babyer i denne heimen mer nei, ikke skal det bli det heller, men vi storkoser oss masse med mye liv. koslig at mange venter barn igjen, eller allerde har fått nr 2,3,4.....

Må neste si at jeg ble smårørt når jeg logga inn på profilen min og så gaaaammmle tråder 2-3 år tilbake sukk, det var tider det....

*2gutter1jente1nurk*


 
Er lenge siden jeg var her sist ;) men veldig hyggelig at noen titter innom enda! Gratulerer til dere alle som venter en lillebror el lillesøster! Det er så kjekt å ha en toåring i hus! Gleder meg til vi får en til vi også ;)
 
Back
Topp