Flytter inn hit

Novemberbaby2018

Blir kjent med forumet
Da ser det ut som jeg kan flytte inn hit gitt.. Veldig uforventa, men man får prøve å gjøre det beste ut av det..[emoji174]
 
Så trist å høre. Det er veldig tøft med samlivsbrudd når man går gravid, man har jo alle hormonene i tillegg. Men jeg vet at du kan takle dette!
 
Da er vi flere i samme båt. Nylig slutt med barnefar og venter også min første i November.
 
Hva skjedde med mannen? Uansett klarer du deg nok bedre alene. Girl power! Lykke til :)
 
Takk for velkomsten. Uten å gå i detaljer, så kan vi si barnefar viste hvem han virkelig er :(

Så jeg vurderer sterkt å flytte tilbake til mitt hjemsted der jeg har min familie og mine venner. Jordmor har sagt rett ut, gjør det!
 
Takk for velkomsten. Uten å gå i detaljer, så kan vi si barnefar viste hvem han virkelig er :(

Så jeg vurderer sterkt å flytte tilbake til mitt hjemsted der jeg har min familie og mine venner. Jordmor har sagt rett ut, gjør det!

Jeg er enig med jordmor... du trenger å tenke på deg selv. Venter du til etter fødsel kan det bli at du ikke får flyttet[emoji53]
 
Takk for velkomsten. Uten å gå i detaljer, så kan vi si barnefar viste hvem han virkelig er :(

Så jeg vurderer sterkt å flytte tilbake til mitt hjemsted der jeg har min familie og mine venner. Jordmor har sagt rett ut, gjør det!

Gjør det! Tenk på deg selv. Alt vil bli mye bedre med venner og familien i nærheten, både nå og etter barnet kommer.[emoji173]️
 
Da ser det ut som jeg kan flytte inn hit gitt.. Veldig uforventa, men man får prøve å gjøre det beste ut av det..[emoji174]


Jeg og barnefar gikk fra hverandre da jeg ventet min første. Det smarteste jeg gjorde var å flytte tilbake til familien min. Men om det er så langt at du må bytte jobb, så vent til permisjon begynner om du ikke er sykemeldt. Det siste man trenger er å tape penger når man er alene gravid.

Men tror du blir å klare deg fint alene, livet gir deg ikke mer utfordringer enn du kan takle.
Å nå har du tid til å innstille deg på å bli alene, så da blir det lettere når ungen er født :)
 
Han ville dra sin veg, men etter en god prat med hverandre og jordmor så skal vi prøve "på nytt". Det er fortsatt vanskelig da jeg hele tiden tenker at han egentlig ikke vil være her:/

Jeg ville personlig aldri klart å stolt på /levd med en mann jeg visste egentlig ikke vil være der.
Da ville jeg mye heller vært alene.
Det er bedre å være alene, enn med noen som egentlig ikke elsker deg.

Men det er hva jeg ville gjort, og jeg kjenner ikke situasjonen.
Og jeg vet det er vanskelig å gi slipp på noen man er glad i.
Ønsker deg mye lykke til :Heartblue
 
Jeg ville personlig aldri klart å stolt på /levd med en mann jeg visste egentlig ikke vil være der.
Da ville jeg mye heller vært alene.
Det er bedre å være alene, enn med noen som egentlig ikke elsker deg.

Men det er hva jeg ville gjort, og jeg kjenner ikke situasjonen.
Og jeg vet det er vanskelig å gi slipp på noen man er glad i.
Ønsker deg mye lykke til :Heartblue

Skulle ønske jeg klarte å gi slipp.. Stoler ikke på han. Jeg får aldri oppmerksomhet og aldri så lite som en liten klem. Skjønner ikke hva jeg vil være igjen for.. Det er vel håpet om at vi skal få det som før. Da vi snakka sammen, lo sammen, fant på ting sammen og virkelig elska hverandre.. Nå er det bare jeg som snakker, bare jeg som gir oppmerksomhet og bare jeg som vil finne på ting sammen.. Alt er så vanskelig. Trist og grått. Hvor skal jeg gå når (ja ikke om, men når) det blir slutt på ordentlig? Jeg har ingen steder å dra, ingen penger og ingen ting. Sorry for litt sutter men jeg har det bare så sinnsykt vanskelig
 
Jeg føler med deg. Trist når man ikke kan stole på barnefar.

Du skriver selv "ikke om, men når det blir slutt". Jeg ville i alle fall ønsket å ha min familie rundt meg i en slik situasjon. Håper på det beste for din og den lille sin del.
 
Om du venter med å flytte til etter barnet er født, blir det vanskeligere da bf kan nekte flytting[emoji53] Anbefaler på det sterkeste at du gjør det før fødsel[emoji171]
 
Back
Topp