Flytte [emoji33]

MamaTilEiTulle

Blir kjent med forumet
Noen som har måttet flytte som høygravid før? Vi må finne nytt hjem i oktober, og hvis alt går som planlagt kommer den lille en og en halv måned etter dette[emoji33] Noen som har vært på flyttefot så sent i svangerskapet? Kan det gå fint, eller er det best å vente til han/hun er født? [emoji848]
 
Det bør vel gå fint så lenge du tar det med ro[emoji28] ikke løfter tungt og slikt. Sikkert litt hardt for partneren når du må ta det litt mer med ro
 
Jeg skal også flytte men ikke før jeg er (forhåpentligvis) 4 mnd på vei men er jo det samme med løfting osv.. men jeg håper vi får hjelp,så det ikke blir så mye på mannen:)
 
Vi flyttet 1,5 mnd før termin med førstemann (1 mnd før han kom til verden).
Vi leide flyttebyrå, så slapp unna det meste av løfting[emoji6] Strengt talt så var det veldig greit å flytte da, for da slapp jeg unna ganske mye av jobben[emoji23]
Vi kommer til å flytte denne gangen også, ca 2,5 mnd før termin. Synes det er veldig greit å være i hus før den lille kommer.. Er nok mer stress å flytte med nyfødt! Og så får man jo laget det til akkurat sånn som en vil, ganske praktisk når redebyggingen slår inn[emoji4]
 
Vi flytta to uker før termin, det gikk strålende. Mannen og svigerfar bar, jeg dirigerte. Var i dårlig form, men orka å både pakke litt ned før vi flytta (4 uker sykmelding før permisjon), og fikk også pakka opp det meste før babyen kom.
 
Takk for gode svar! Var usikker på om det er lettest å flytte med nyfødt eller som høygravid, men da prøver vi å flytte når vår kontrakt er over i oktober [emoji1]
 
Back
Topp