Flott å være gravid om sommeren?

At man setter pris på kjøligere dager, skygge og litt regn for å holde myggen unna :laughing001
 
Bedre å være halvveis om sommeren enn å være høygravid og på overtid tror jeg :rolleyes:
 
Var høygravid på sommeren med nr 1 som ble født i juli, det gikk helt fint:)meeeen nå denne gangen holdt jeg seriøst på å krepere i varmen som var for noen uker siden. Så jeg er godt fornøyd med et vinterbarn:love7
 
Hadde julibarn i fjord , trodde jeg skulle dø..
Men denne sommeren lar vente på seg her nord.
 
Gravid er greit men gravid og låst til sofaen og utmattet er ikke så hyggelig. Ble misunnelig på dem som var ute og kunne nyte de deilige sommerdagene. Men deilig med lyse lange dager uansett. Vil heller ligge inne og se på sola enn se på regn og sur storm
 
Det som jeg er redd for er at bekkenløsninga kommer for fullt i ferien, og at vi ikke får gjort alt vi vil. Hadde lyst å ta en tur til kroatia i år, men sambo nekter å bestille noe da jeg var så dårlig sist svangerskap
 
Nja... Kan fort bli litt for varm og for «tungt» men jeg er glad jeg er litt over halvveis og ikke høygravid! Fått baby på somemr før. Prematur, så måtte være 2,5 mnd inne på sykehus mens det var en av de beste og varmeste sommrene ute! Det var pyton!
Samt at man slipper å være konstant bekymret om den lille er overopphetet og for varm.
Isteden får vi kledd på barna våre til vinteren og heller bekymre oss for om de har nokk klær på seg:)
 
Back
Topp