Flere som ikke krabber enda?

lille persille :)

Blir kjent med forumet
Snuppa vår er født 30 januar, så straks 9 mnd altså.
Hun åler seg frem på magen, men krabber ikke. Synes "alle" på hennes alder krabber og reiser seg... Hvordan har dere det?
 
Vår gutt er født 02. Januar (altså ca 1 mnd eldre enn deres) og har vel krabbet i tre uker tenker jeg.. Ålte seg leeenge på magen før han krabbet og reiste seg :) nå er han over alt og klatrer, krabber, heiser seg opp og utforsker :) så det kommer nok snart! :-D
 
I min barsel gruppe er det to babyer( min gutt og ei jente) som krabber og tre som ikke gjør det. Tenker det ene er like vanlig som det andre.
 
Vår jente har kunnet åle seg lenge, men har vært ganske bedagelig av seg og ikke gjort det så mye mye allikevel.

Så de siste ukene, har hun plutselig lært seg å sette seg, krabbe, reise seg og gå med støtte på en gang :)

Så det kommer nok plutselig for din også :)
 
Mi begynte å krabbe skikkelig i dag!   Og hun har åla seg i litt over en mnd. Er 9 mnd. Eldste barnet mitt kom seg ikke av flekken før hun var 10 mnd, så det er stor forskjell på unger :)
 
Min gutt er også født i slutten av januar. Han har ålet seg siden han var 6 mnd og ikke vist tegn til å ville krype. Men de siste dagene har han kommet seg opp i krabbstilling og kommet seg litt frem på den måten. Tror nok han krabber snart! Pluss at han har reist seg opp å stå etter møbler de siste dagene. Men han har ingen balanse så jeg må være der med han. Og han har ingen frykt, så det er travelt å passe på hele tiden nå ;)
 
Lillegutt er født 29.01 og han krabber ikke enda. Han reiser seg opp i krabbestilling men kommer seg ikke noen vei enda så han legger seg ned på magen og åler seg fremover. Han har vel ålt seg i ca 1mnd nå, men først de siste dagene at det har blitt skikkelig åling oversalt + han har begynt så smått å reise seg opp etter møbler.
 
Her også har det bare vert åling og rulling, krabbestillingen begynte han med for ca 1 mnd siden, men kom seg ingen vei:-)  Den siste uka har ham endelig greid å ta noen krabbesteg;-) med stålkontroll!
Har selv følt at ALLE andre på hans alder har både krøpe og reist seg opp lenge før han, men vet av erfaring fra barnehage at ingen barn er like:-D
 
Back
Topp