Flere som ikke kjenner liv enda?

Da har nervene roet seg litt her iallefall etter å ha hørt verdens fineste hjertelyd hos jordmor i dag :)
 
Jeg er 19 uker i morgen, har ikke kjent noe liv enda :) I så fall må det være veeeeeldig veldig svak lemus følelse av og til, men vet ikke om det kan være baby eller noe annet.
 
Yey nå kjenner jeg plutselig romstering der inne :-D og i stad fikk jeg jaggu to dult ut mot magen, HERLIG :-D
 
Jeg er 17 uker i dag og kjenner heller ingenting. Men jeg er ikke så bekymret, for jeg har aldri kjent noe før etter ordinær UL i tidligere svangerskap heller... Det er nok veldig ulikt fra person til person når en kjenner liv. Fikk høre at jeg ville kjenne det tidligere ved svangerskap nr 2 eller 3, men nå er jeg i svangerskap nummer 5 og det er akkurat likt som første gang ;)
 
kjenner ikke noe liv eg heller (tror eg). Veldig frustrerende syntes eg, men eg vet at eg har morkake forran så eg må jo bare være tålmodig.. =)
Ordinær UL den 30 august.
 
Jeg kjenner det skjer ting og bobler som på en måte sprekker. Men ikke tydelige spark, som jeg skjønner er spark enda. 
 
Jeg har heller ikke kjent noe liv enda, er i slutten på uke 18 nå, så venter spent på å kjenne liv, skal på ordinær ul til uka. Er veldig spent på hvordan det blir. Har kjent mye rart nede i magen min, men er veldig usikker på om det er babyen eller om det er magen og tarmene som jobber. Men for oss første gangs gravide kan vi vel ikke kjenne liv før i uke 20, men noen kjenner før. 
 
Var på UL i uke 18 og da kjente jeg så lite at det var mer eller mindre ingenting! Denne uka derimot- da vi bikka 20 uker er det så livat i magen som bare det! Kjempegøy!

Kom så plutselig også- nå sparker han stadig vekk:) Nesten så jeg lurer på om det blir et vel aktivt svangerskap! Er jo enda tidlig så sparkene og bevegelsene kan jo bare bli sterkere!
 
Back
Topp