Flere som har sett MELK?

Fløttershy

Glad i forumet
Skuddårsspirene 2024
Har dere sett serien MELK på tv3/Viafree?:joyful: Hvis ikke anbefaler jeg dere å se den, den er både koselig og kjempemorsom! Korte episoder, så jeg kosa meg med 9 episoder før jeg stod opp igår.
 
Måtte begynne å se på den nå. Så traileren for en stund siden, og den så veldig morsom ut. Så nå er jeg på episode 2 på lørdags morgenen. Fin måte å starte dagen på. :)
 
He-he, på episode 2 nå, og det som slo meg var: MÅ IKKE GI BABY SMOKK FØR ETTER 3 MÅNEDER! :rolleyes:
På veien hjem fra sykehuset, liksom??? Hallo???
 
He-he, på episode 2 nå, og det som slo meg var: MÅ IKKE GI BABY SMOKK FØR ETTER 3 MÅNEDER! :rolleyes:
På veien hjem fra sykehuset, liksom??? Hallo???

Jeg er enig i på vei hjem fra sykehuset men 3 måneder? :wideyed: Er det noe du ser for deg eller noe du har hørt av noen? Det som er anbefalt er vel å vente til ammingen er etablert?
 
Jeg er enig i på vei hjem fra sykehuset men 3 måneder? :wideyed: Er det noe du ser for deg eller noe du har hørt av noen? Det som er anbefalt er vel å vente til ammingen er etablert?

Ja det var noe de sa på det ammekurset, da. Men jo, det er når ammingen er etablert, ja.
 
He-he, på episode 2 nå, og det som slo meg var: MÅ IKKE GI BABY SMOKK FØR ETTER 3 MÅNEDER! :rolleyes:
På veien hjem fra sykehuset, liksom??? Hallo???

Hæ? Lillebror ble gitt smokk på sykehuset før første amming. Ammingen funket strålende fra dag 1
 
Har sett de første to episodene [emoji5] morsom
 
Ja, har sett den. Må innrømme at jeg hadde håpet den skulle være litt mer morsom. :angelic:
 
Back
Topp