Flere som har hjerteklapp eller hjertebank?

FruFransen

Blir kjent med forumet
Jeg har siden jeg ble gravid ofte fått hjerteklapp (som egentlig er ekstraslag), det kommer nesten alltid hvis jeg er i skikkelig fysisk aktivitet, men og en del når jeg sitter i ro. Det skal nevnes at jeg har hatt det noen ganger før jeg ble gravid og, men ikke slik som nå.
Jeg tok det opp med fastlegen og hun mener at dette er helt vanlig i svangerskap, da man har et økt blodvolum i kroppen. Likevel syns jeg dette er skikkelig ubehagelig :(
Flere som opplever dette?
 
Ja,hadde det før jeg fikk positiv test tilogmed[emoji39] Det er ekkelt, Men er ikke farlig, heldigvis.
 
Jeg har også, men har hatt i mange år. Ikke farlig, men ubehagelig :)
 
Ja det har jeg også opplevd! Ganske ubehagelig, men raskt forbigående heldigvis
 
Var mye plaget i forje svangerskap,nestn 9 mnd siden.. å det holder enda på,på samme viset... blir ikke å dø av dette med det første iallefall:laughing021
 
Så deilig at du skrev denne tråden! Visste ikke at det var et symptom. Har hatt det lenge, men økt skikkelig på i graviditeten. Takk for opplysningen. Godt å vite :)
 
Så fint at det er flere! Det føles på en måte tryggere da, selv om jeg egentlig vet at det ikke er farlig;) har fått tips av legen om å ta ekstra jern ( i tillegg til det som er i gravid vitaminene), da jeg har noe lave jernlager, det kan visst og gjøre hjerteklapp plagene verre
 
Jeg hadde det i går da jeg la meg for å sove, blir jo ganske hektiske hverdager, så var kjempe sliten i går, og da fikk jeg hjerteklappninger, vet ikke om årsak og om det har en sammenheng med at jeg var sliten. Er ubehagelig, men tydeligvis normalt [emoji846] det stod det i preglife appen også så jeg [emoji85]
 
Back
Topp