Flere som har fått mage?

Har ikke så spesielt stor mage, men har gått opp litt i vekt så buksene begynner å bli litt strammere enn ellers. Uke 14+2, barn nr 1.
 
Har veldig stor mage, men tror det kommer av de 5 kg jeg har gått opp, fordi jeg er oppblåst og fordi dette er nummer 4. Magen bare falt ut ved positiv test ca..
 
Her syns jeg magen bare blir mindre og mindre... Er det normalt?? Kjenner at livmoren har vokst, komt helt opp til navlen, men magen er flat.. med de to første var det veldig synlig på denne tiden. Er i uke 14 nå og kjenner babyen romsterer inne der, så rekner med den har det fint i hvertfall! :)
 
Eeeeekstremt oppblåst til tider men plutselig våkner jeg en dag og den er flat igjen så er nok ikke gravidmagen nei
 
Eg føler meg bere teit ... skikkelig teit .. alle buksene mine er for små , eg må enten gå med joggebukse og joggejakke eller tights og stor genser .. Har 5 mammabukser fra sist , dei e nydelig å gå med men får da en enorm gravidmage og føler da blir så dumt fordi eg VEIT at eg bere e oppblåst .. livmoren er komt opp ja men den er bare stor som en knytteneve og magen min er like stor som en som er 5-6 Mnd gravid og eg er 12+5.. Har bare lyst å grine ! :( eg er slank og høy fra før ..
 
Last edited:
Eg føler meg bere teit ... skikkelig teit .. alle buksene mine er for små , eg må enten gå med joggebukse og joggejakke eller tights og stor genser .. Har 5 mammabukser fra sist , dei e nydelig å gå med men får da en enorm gravidmage og føler da blir så dumt fordi eg VEIT at eg bere e oppblåst .. livmoren er komt opp ja men den er bare stor som en knytteneve og magen min er like stor som en som er 5-6 Mnd gravid og eg er 12+5.. Har bare lyst å grine ! :( eg er slank og høy fra før ..
Vet hvordan du har det. Dvs, jeg går rundt og oppriktig lurer på om jeg har regna en måned feil eller har ett helt valpekull inni der fordi jeg er så mye større enn jeg syns jeg burde være akkurat nå.
Kjennes kjipt ut, men prøver å bare være positiv rundt hele greia, selv om det ikke er lett.
Du ser sikkert smashing ut, om det er noe trøst :Heartred
 
Vet hvordan du har det. Dvs, jeg går rundt og oppriktig lurer på om jeg har regna en måned feil eller har ett helt valpekull inni der fordi jeg er så mye større enn jeg syns jeg burde være akkurat nå.
Kjennes kjipt ut, men prøver å bare være positiv rundt hele greia, selv om det ikke er lett.
Du ser sikkert smashing ut, om det er noe trøst :Heartred

Heheh , ja eg var sååå klar for å ikkje bli sjokkert på tul meeen da var bere ein :p føler meg bere så alt for stor og da er pinlig å tenke at eg "bere" er 13 veke i måro .. Da går ikkje an å ikkje legge merke til at eg er gravid for å sei da sånn , og då går eg som sagt med store gensre ..

Har du vøre på tul ?
 
Back
Topp