Flere som føler at dere går med babyen mellom beina?

Klarforbaby

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
*Aprilbaby 2018*
Herlighet altså! Jeg føler ikke at jeg kan stå oppreist uten at det kjennes ut som om babyen er halvveis på vei ut.. såå ukomfortabelt.
 
Åhja! Kan ikke sitte med bena i kryss for å si det sånn [emoji23]
 
Innimellom har jeg det sånn. Det er skikkelig ubehagelig! Svigerinnen min sa hun hadde det den siste mnd med nr 3. [emoji15] jeg har det heldigvis bare innimellom!
 
Innimellom har jeg det sånn. Det er skikkelig ubehagelig! Svigerinnen min sa hun hadde det den siste mnd med nr 3. [emoji15] jeg har det heldigvis bare innimellom!

Jeg kan ikke huske at det har vært så ille med de to første! Men denne gangen har jeg kjent på den inn imellom i en måned kanskje - men de siste dagene har det vært helt ekstremt. Hele tiden. Må nesten spre bena når jeg går.. Jeg innbiller meg at jeg hadde kjent hodet til ungen om jeg hadde stukket en finger eller to opp for å kjenne etter.. [emoji23]
 
Haha, huff! Her prøver jeg å ligge mest mulig! Føler ikke akkurat at hemoroide-problemet mitt blir bedre av dette [emoji23]

Samme her [emoji23]
Nå får O komme snart!
 
Uff, får litt dårlig samvittighet her jeg sitter å småhumrer for meg selv.. Ser nemlig for meg et hode som stikker ut og hilser på .. å se ting i bilder er ikke bestandig like greit:smiley-bounce022
 
Back
Topp