Flere som er inne i uke 8 her eller? :)

Hurra! 9 uker idag :D måtte 3 uker gå fort nå!! formen er bra, men blir fort sliten og har litt høy hvilepuls. Flere som har rundet 9 tallet idag??
 
Hurra! 9 uker idag :D måtte 3 uker gå fort nå!! formen er bra, men blir fort sliten og har litt høy hvilepuls. Flere som har rundet 9 tallet idag??

Jeg rundet det igår. Deilig følelse:Heartred Gleder meg vilt til 12 uker nå!
 
Ja, kjempestas å se en liten kropp :) håper det går bra imorgen, håper vi får se bilde :) hvor ofte har du ul?

Jeg har ultralyd hver uke, men nå har jeg ik time igjen før 6.mai, men skal til første sv.skaps kontroll 4.mai da og håper jordmoren har doppler :p
Hvor langt er du på vei nå? Jeg er 9+3 idag. Og fortsatt lite symptomer...
 
Jeg har ultralyd hver uke, men nå har jeg ik time igjen før 6.mai, men skal til første sv.skaps kontroll 4.mai da og håper jordmoren har doppler :p
Hvor langt er du på vei nå? Jeg er 9+3 idag. Og fortsatt lite symptomer...


Jeg er 10+1 idag, og har faktisk ingen klare symptomer lenger. De har gradvis gått bort. Men puppene er veldig "fulle", uten at de er ømme eller vonde. Skal på sv.skapskontroll og ul om to uker, og håper at alt står bra til.
 
Flere her som har fått tilbake den ekstreme trøttheten i uke 9+?? Siste dagene har jeg måttet sove igjen 1-2 x daglig og da helst over 2 timer. Sover også godt på natta nå og helt til 7-8. Og uggenheten melder seg bare innimellom og helst når samboer skal steke kjøtt... æsj! :D
 
Flere her som har fått tilbake den ekstreme trøttheten i uke 9+?? Siste dagene har jeg måttet sove igjen 1-2 x daglig og da helst over 2 timer. Sover også godt på natta nå og helt til 7-8. Og uggenheten melder seg bare innimellom og helst når samboer skal steke kjøtt... æsj! :D

Ja! Både igår og idag har jeg vært stuptrøtt :p Idag har jeg faktisk vært litt uggen også, som var litt overraskende. Det kom da svigermor stekte kylling :shy:
 
Flere her som har fått tilbake den ekstreme trøttheten i uke 9+?? Siste dagene har jeg måttet sove igjen 1-2 x daglig og da helst over 2 timer. Sover også godt på natta nå og helt til 7-8. Og uggenheten melder seg bare innimellom og helst når samboer skal steke kjøtt... æsj! :D


Ja, trøttheten tok skikkelig tak i uke9. Kunne ha sovnet hvor som helst :S Varte til igår, litt bedre idag.
 
Jeg er så trøtt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg for tiden. Og merker at å bare jobbe natt ikke gjør saken særlig bedre :-( ungene merker også at jeg ikke har særlig lang lunte for tiden...dette ble litt mer slitsomt enn jeg hadde forutsett :p
 
Jeg er så trøtt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg for tiden. Og merker at å bare jobbe natt ikke gjør saken særlig bedre :-( ungene merker også at jeg ikke har særlig lang lunte for tiden...dette ble litt mer slitsomt enn jeg hadde forutsett :p
Oi jobber du natt ja.. det er ikke bare bare. Utrolig at du orker! Kan du ikke be om å få sykmelding i en periode så du kommer deg til hektene kanskje? :)
 
Oi jobber du natt ja.. det er ikke bare bare. Utrolig at du orker! Kan du ikke be om å få sykmelding i en periode så du kommer deg til hektene kanskje? :)
Ja mulig jeg må gjøre det. Skal på sv.kontr 12. mai. Skal ta det opp da om aktuelt. Avspasert slik at jeg har fri i 14 dager nå, så håper det hjelper på.
 
Ahh dere har jo kommet langt :p jeg runder 10. Uke i morgen jeg !! Da må jeg vente 14 dager til før jeg runder uke 12 :oops:
 
Back
Topp