flere orgasmer,lettere fødsel??

lilla

Glad i forumet
har hørt at til flere orgasmer man har løpet av slutten av svangerskapet kan fødselen bli lettere?? stemmer dette??[&:][8D]
 
har jeg aldri hørt før
 
Er godt for 3 ; mannen din, du og barnet [:)]
 
har hørt at det er bra for livmoren å få orgasme,fordi du trener musklene til fødselen..
 
Oi dæven.. Da kommer den ungen her uten smerter i supermannfart da[:D][8D]
 
Hehe! [:D]
*krype til sengs*
 
jeg har hørt at hvis du har masse kynnere gjør at fødselen blir lett..
 
ORIGINAL: lindaen

Oi dæven.. Da kommer den ungen her uten smerter i supermannfart da[:D][8D]

[:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: lindaen

Oi dæven.. Da kommer den ungen her uten smerter i supermannfart da[:D][8D]


hehehehe[:D] da er vi to som kan ta dette med fødsel med knusende ro[8D]
 
Hehe.. Fint at det kommer mer enn én positiv ting ut av den økte sexlysta[:D]
 
ja det er noen som har det, den eneste sammentrekningen jeg har er en masse kynnere, som gjør vondt å som kommer med mer enn nettopp kynnere [:@]
 
Jormora sa til meg at når en har masse kynnere kan fødselen gå fortere... men ikke mindre smertefri.

Orgasme er jo også en sammentrekning, men det er ikke en falsk rie, slik som kynnere er..

Til dere som gruer dere til fødselen ;
Spør jormor om en omvisning på fødeavdelingen der dere skal føde..
Det har vi gjort, og det trygget meg masse..

Jeg gruer meg som pokker tilo den fødselen, men etter forrige uke på omvisning føler jeg meg tryggere..

Smerte oppleves sterkere når en i tillegg er redd og engstelig, det å få ei omvisning er med å skape trygghet, og trygghet er kjempeviktig.

Jeg fikk beskjed om å skrive et brev til fødeavd. om hva jeg er mest redd for og hvilken type smertelindring jeg kunne tenke meg..

Slik at de har det i jornalen min når den tid kommer..

Sammentrekninger i det store og hele er med på å trene livmormuskelen, og en trent livmormuskel vil ha fordeler under en fødsel..

Så kos dere og nyt graviditeten!!!

Klemmer fra meg
 
Back
Topp