Flere IVF gravide?

VictoriaH

Ventende
Assistert-jentene
August 2018
Oktobergull 2022
Satt inn blasto 11.1 her :)

Andre innsett på søsken (uttak med totalfrys i mellom). Fortsatt 2 stk på frys.
 
Heihei.

Ivf her også, hadde innsett 19.01.
4 forsøk måtte til, første forsøket privat satt den enn så lenge, fikk også en på frys noe som aldri skjedde i det offentlige.
 
Heihei.

Ivf her også, hadde innsett 19.01.
4 forsøk måtte til, første forsøket privat satt den enn så lenge, fikk også en på frys noe som aldri skjedde i det offentlige.

Gratulerer så mye :) Min første kom også etter 4 forsøk (uttak). En herlig følelse ❤️
 
Gratulerer så mye :) Min første kom også etter 4 forsøk (uttak). En herlig følelse ❤️

Er en veldig herlig følelse:Heartred
Men jeg er også livredd, hatt 3sa, 1bo og 2e.xu før jeg måtte over på ivf pga ingen eggledere igjen, så jeg klarer ikke helt nyte enda. Men selvom jeg er livredd er følelsen ganske god merkelig nok.
 
Ja IVF her òg :greet025 #7, innsett av et perfekt bøllefrø 24. Januar. Ennå tidlig, med flere dårlige erfaringer bak oss gleder vi oss nå forsiktig :Heartred
 
Ikke sett den tråden her før nå :p men IVF her også.
2. forsøk og 3. innsett på søskenforsøk. Innsett av fersk blasto 02.02. - hører til Haugesund :)
 
Innsett av fryst blasto 31.01 her :happy: Første innsett etter to uttak. Har 10 blasto igjen i frysen :Heartred
Hvis alt fortsetter som nå så blir det termin i midten/slutten av oktober.
 
Opprettet akkuratt en lik tråd, så ikke denne!

Satt inn fryst blasto 02.02.22. Første uttak, andre innsett. Vi hører til St. Olavs.

Første innsett var fersk, da fikk vi også positiv men ble en tidlig SA i uke 5.

Vi har to igjen på frys. Jeg har lav AMH så fikk bare ut 6 egg, 3 på frys til sammen.

Vi har vært prøver i 4 år og har en sønn fra tidligere (2015) som ble til veldig uventet. Kom derfor som et stort sjokk at vi ikke klarte å bli gravide på egenhånd når ønsket om nr 2 oppstod. Min lave AMH og økt vekt har sikkert skylden men vi ble stemplet som uforklarlig barnløs.

Vi gleder oss forsiktig nå, er litt vanskelig å tro på at den faktisk sitter! 5 + 1 i dag tror jeg.
 
Back
Topp