Flere fra Oslo her?

Kl 13 er perfekt. Vi sier kl 13 på jordbærpikene. Tenker vi finner hverandre lett. En hel gjeng med store mager ;)
 
Gubben har selvsagt glemt at det er konfirmasjonen til en nevø på lørdag. Sukk og stønn, at det går an å være så fjern. Han har egentlig jobbehelg, men hvis han får fri, så må jeg nesten prioritere å bli med på familiesammenkomsten. Synd, for jeg hadde gleda meg til å treffe dere forumdamer.
 
Er det klokka 13 på lørdag utenfor jordbærpikene på Storosenteret som gjelder?:) jeg skal prøve å få tatt turen. Er sykemeldt om dagen pga ryggsmerter, men jeg tenker jeg kan komme selv om jeg kanskje ikke orker å sitte så lenge. :)
 
Skal prøve å få kommet, har en annen avtale litt tidligere på dagen så får se an formen og tiden...
 
Jeg får dessverre ikke kommet i morgen. Håper dere får det koselig :)
 
Kan ikke komme heller dessverre:( har fødselsforberedendekurs:/ så dumt :(
 
Er det 3 stykker som tenker å komme? Jeg er fortsatt usikker på om jeg rekker det - skal snart dra hjemmefra til en avtale (og ikke lastet ned BV-appen på telefonen, noe jeg kanskje /kanskje ikke burde gjøre).
Noen av dere som tenker å komme som er på som jeg kanskje kunne utvekslet telefonnummer med? Formen er ikke laget for stress, så fint om jeg kunne tatt kontakt om jeg ser at jeg kommer - men litt senere... Send meg en PM :)
 
Er det 3 stykker som tenker å komme? Jeg er fortsatt usikker på om jeg rekker det - skal snart dra hjemmefra til en avtale (og ikke lastet ned BV-appen på telefonen, noe jeg kanskje /kanskje ikke burde gjøre).
Noen av dere som tenker å komme som er på som jeg kanskje kunne utvekslet telefonnummer med? Formen er ikke laget for stress, så fint om jeg kunne tatt kontakt om jeg ser at jeg kommer - men litt senere... Send meg en PM :)
Hei. Ser dårlig ut med folk gitt :( Jeg får muligens ikke kommet selv da jeg har bekkenløsning og mannen plutselig ikke kunne kjøre meg.
 
Hei. Ser dårlig ut med folk gitt :( Jeg får muligens ikke kommet selv da jeg har bekkenløsning og mannen plutselig ikke kunne kjøre meg.

Det var synd, håper du får en grei dag for det :) Og at bekkenet ikke krøller alt for mye....
 
Jeg hadde egentlig tenkt til å komme. Noen flere?
 
Jeg får dessverre ikke kommet likevel... Hadde helt glemt at jeg skulle ha besøk av søsteren min i helgen!
Men jeg blir veldig gjerne med om det blir noe en annen gang:)
 
Jeg hadde tenkt å komme, men hvis ingen kan så er det jo en mulighet å bytte dag..?
 
Jeg hadde tenkt å komme, men hvis ingen kan så er det jo en mulighet å bytte dag..?
Tror kanskje det er lurt! Hyggelig om det er flere som har mulighet til å komme en annen dag :)
 
Tror kanskje det er lurt! Hyggelig om det er flere som har mulighet til å komme en annen dag :)

Ja, ikke at det ikke hadde vært hyggelig å treffe deg altså ;) men litt av poenget var vel å være flere :) så da får vi heller foreslå en annen dag tenker jeg :)
 
Ja, ikke at det ikke hadde vært hyggelig å treffe deg altså ;) men litt av poenget var vel å være flere :) så da får vi heller foreslå en annen dag tenker jeg :)
Helt enig i det :)
 
Høres ikke ut som om det blir noe i dag? Men da flytter vi på det kanskje?:)
 
Høres ikke ut som om det blir noe i dag? Men da flytter vi på det kanskje?:)
Ja, ble plutselig så få som kunne i dag allikevel, så da får vi heller avtale en annen dag :)
 
Jeg hadde tenkt å komme, men hvis ingen kan så er det jo en mulighet å bytte dag..?
Jeg tror vi nesten må bytte dag. Virker som om dgen i dag passet dårlig for flere. Noen forslag til ny dag?
 
Back
Topp