Flere enn meg som har gjort seg noen merkelige observasjoner?

*SnartMammaTil5*

Flørter med forumet
Om det er fordi det er lenge siden jeg var gravid sist, 6 år, eller om det er jeg som er mer oppmerksom nå, vet jeg ikke, men jeg har altså lagt merke til at torsdag og fredag hver uke siden positiv test har vært de tyngste dagene, med værst kvalme og mest murringer/kynnere/ligamentsmerter. Det slår aldri feil liksom‍♀️ Flere enn meg som opplever sånne rare ting?
 
Det gjelder meg og! Har tenkt grunnen er at det nærmer seg slutten på arbeidsuka, og dermed er ganske sliten. Symptomene mine er sterkest når jeg har fri og endelig får slappe av.. :dead:
 
Om det er fordi det er lenge siden jeg var gravid sist, 6 år, eller om det er jeg som er mer oppmerksom nå, vet jeg ikke, men jeg har altså lagt merke til at torsdag og fredag hver uke siden positiv test har vært de tyngste dagene, med værst kvalme og mest murringer/kynnere/ligamentsmerter. Det slår aldri feil liksom‍♀️ Flere enn meg som opplever sånne rare ting?

Har ikke tenkt på ukedager, men blir mer kvalm og uvel når jeg er sliten - det er man gjerne mot slutten av uken :)
 
Jeg har vært kjepekvalm torsdag og fredag tre uker på rad nå, og har hatt ferie. Merkelig. :)
 
Rar (og irriterende) ting jeg opplever (om man kan kalle det en observasjon) dette svangerskapet, men som jeg ikke har opplevd tidligere: ting har forandret smak :O Spesielt SJOKOLADE. Elsker egentlig sjokolade, men nå syns jeg det smaker en blanding av kål og løk :wtf: Flere andre ting har byttet smak, og hver gang jeg skal spise noe er det like spennende....
 
Back
Topp