Flere aprilmammaer her fra Oslo / Akershus?

Aprilmum

Vi venter på lillegull skal komme i april
Hei ;)

Jeg er førstegangsmamma - venter lille gull i april måned og er super spent. Har en historie bak meg som gjør det hele litt mer spennende men også litt mer bekymret enn de "normale".... Men vi gleder oss *( ihvertfall de gangene vi tørr å unne oss det) ...

Meldte meg inn på forumet i dag, nettopp av den hensikt å lese og komme i kontakt med andre i tilsvarende situasjon. Jeg har ingen venninner som er gravid samtidig med meg, det henger litt sammen med at vi er litt senere ute enn resten av jentegjengen. Dette igjen på grunn av min historie med aborter osv. Drømmen vi hadde da vi var tenåringsjenter, om å trille sammen osv - den er for min del brast! De andre har omtrent trilla ferdig :( .....

Hvem vet, kanskje man kan komme i kontakt med noen i tilsvarende samme situasjon som meg der ute? Derav tråden -er du fra Oslo / Akershus? =*) Kanskje vi får til en liten gjeng som kan bli nettkjent sånn til å begynne med :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Hilsen aprilmum
 
Hei på deg.
Er tredjegangs og venter også en gutt.

Bor i Akershus (Sørum) og jobber i Oslo.

Hvor bor du?
 
hei, :smiley-bounce016

bor i oslo, på grensen til akerhus - men i motsatt retning. men jobber også i oslo. så gøy å se at vi er flere....... :)
 
Back
Topp