Flekker på gamle babyklær

VioAur<3

Elsker forumet
August 2018
Hva er deres beste tips mot gule flekker på gamle babyklær? :)
 
Paa stell (sitronsåpe). Gni godt inn, la det marinere i noen dager, og sleng i maskina. :)
 
Jeg har prøvd både gallesåpe og sitronsåpe, og sitronsåpe er myyyyye bedre enn gallesåpe etter mitt syn. Den får du kjøpt på babyshop.
 
Jeg har prøvd både gallesåpe og sitronsåpe, og sitronsåpe er myyyyye bedre enn gallesåpe etter mitt syn. Den får du kjøpt på babyshop.

Så enig! :) Enda ikke opplevd å ikke få bort flekker med sitronsåpe (blod, tran, solkrem, tusj, grønske osv.). Gallesåpe kuttet jeg ut, da jeg rett og slett ikke syntes den tok så mange flekker. Veldig mange som synes den er fantastisk, men jeg har ikke den samme gode erfaringen.
 
Så enig! :) Enda ikke opplevd å ikke få bort flekker med sitronsåpe (blod, tran, solkrem, tusj, grønske osv.). Gallesåpe kuttet jeg ut, da jeg rett og slett ikke syntes den tok så mange flekker. Veldig mange som synes den er fantastisk, men jeg har ikke den samme gode erfaringen.

Den tar ikke fruktflekker alltid! [emoji30]
 
Den tar ikke fruktflekker alltid! [emoji30]

Åh, ikke opplevd det, enda. Har du gnidd det ordentlig inn, og latt det virke i noen dager? Noen bær kan selvfølgelig være litt vriene innimellom, da “marinerer” jeg det gjerne i 2 omganger, så forsvinner det. :)
 
Hvis alt annet feiler bruker det ofte å gå vekk med klorin :) Da må det vaskes grundig etterpå!
 
Back
Topp