fløtter inn her æ...

lillelise

Elsker forumet
jess så va d over. Onsdag for ei uka sia begynte æ å blø, blødde i ett døgn. smerter i magen og ryggen, fra onsdag til mandag. begynnte å slappe av i går.... men i dag mårrest begynte æ å blø igjen. men denne gangen kom det klumper......[:(][:(][:(] en liten trøst at æ va "bare" 6 uker på vei. men allikavel!
e mitt andre sa.
 
sånn ble d nu bare den her gangen oxo....[:(]
kan jo tvi holde på d lille håpet æ har igjen..at når æ kommer t ul neste uke så e alt bare bra.
men så naiv e æ ikke. blødd klumper... hallo!! å nu har æ absolutt ingen smerter og ingen følelse. ikke oppblåst eller "klump" i magen..sånn som æ hadde i går f.eks...
 
lillemaia... kanskje vi burde bytte nick da:) kanskje d ligg en forbannelse over nick som begynner me "lille";)
katti mista du? å kor langt på vei va du?
 
hehe:)
nei huff..vil ikke prøve noe mer. hadde skikkelig god følelse over d her, oxo gikk d sånn[:(]
da har æ ikke særlig lyst t å gjennomgå d her igjen....
nu begynner æ på prevensjon, vil ikke bli gravid bare for å miste igjen..
 
kjære deg, så trist lese at du har mistet igjen[:(]
det har jeg også gjort, blir nå utredet.kanskje du kunne spurt om det samme? er jo bare noen blodprøver i første omgang[8|]
håper det går bra neste gang spiren sitter[:)]
 
har jo "bare" mistet to ganger.. blir vel ikke utredet nu allerede? eller? 
ka dem gjør for å hjelpe da? blodprøver? har ingen peiling..[;)]
 
ORIGINAL: lillelise

jess så va d over. Onsdag for ei uka sia begynte æ å blø, blødde i ett døgn. smerter i magen og ryggen, fra onsdag til mandag. begynnte å slappe av i går.... men i dag mårrest begynte æ å blø igjen. men denne gangen kom det klumper......[:(][:(][:(] en liten trøst at æ va "bare" 6 uker på vei. men allikavel!
e mitt andre sa.

 
 
Viser min dypeste medfølelse...
 
 
 
ORIGINAL: T.W

Uff,nei skal du begynne på pilla..
ÅÅååååååå..så trist..[:(]

 
nupp.. ikke pilla.[:D]
va bare et øyeblikks frustrasjon i går. hadde opp å ned tura i går.
ingen piller her nei.
min kjære e verdens beste!!! å verdens tålmodigste!! å klokeste!!! å fineste!! å..ehhh ups... d her høre ikke til her jo...[8|]
 
huff og huff det var leit å høre.......håper det går bra med deg!
håper spiren snart sitter og holder seg hos deg [&:]
 
da har æ endelig fått time til ul, ska dit på torsdag...
har litt blandete følelser ang. det...[8|]
har ikke lyst å få bekreftet at det er tomt der inne... vil være gravid...[:(]
 
ORIGINAL: lillelise

jess så va d over. Onsdag for ei uka sia begynte æ å blø, blødde i ett døgn. smerter i magen og ryggen, fra onsdag til mandag. begynnte å slappe av i går.... men i dag mårrest begynte æ å blø igjen. men denne gangen kom det klumper......[:(][:(][:(] en liten trøst at æ va "bare" 6 uker på vei. men allikavel!
e mitt andre sa.

 
Uff så leit[:(][:(][:(] men du må ikke gi opp... jeg hadde selv sa i uke 7 og i uke 5 i november og desember.
Er gravid igjen nå,6 uker på vei,og er helt sikker på at det går bra denne gangen,tenker at alle gode ting er 3[;)][;)] Så ikke gi opp[;)][;)]
Sender stor klem til deg og masse lykke til[:)]
 
Back
Topp