Finnes det en strek her? [emoji85]

Qvini

Glad i forumet
Vi begynte p prøve på nr to nå i ferien! Og er vel sånn ca 10 dagers tid siden eggløsning regner jeg med! Synes jeg ser den bedre selv på badet, vanskelig å ta bilde av! Og det tragiske er, jeg er på hytte tur, og har ikke flere tester!
29ef3ca2439ae71a9eead9c4ce1c2c95.jpg
 
Kan hende, men den er veldig tynn, så kan også være skyggestrek. Ta en ny test om noen dager. Håper for deg:)
 
Ser strek :) Er det ingen butikker i nærheten av hytta? Krysser fingrene for at det er babystrek :)
 
Må ned til bygda! Snakk om det imorgen! Men da med svigermor, så får se om jeg finner på noe lurt [emoji85]

Skjønner Du får prøve å snike deg unna litt. Lykke til! Oppdater oss hvis du får kjøpt test ☺️
 
Fikk tatt en test nå nettopp, og fra dagligvarebutikken. Men den var negativ Tok den nå på ettermiddagen, så da kommer vel mensen om ett par dager tenker jeg! Selv om magen min oppfører seg helt likt som den gjorde når jeg var gravid. Får prøve mer neste mnd
 
Lykke til :)
 
f34ee1e80e541b471690c6a11451c610.jpg


Nå forstår jeg ingenting! Tok en ny test bare for nysgjerrigheten, og den er riktig nok tørket. Men jeg synes helt klart at jeg ser en rosa strek der, mye klarere i virkeligheten enn på bilde [emoji85]
 
f34ee1e80e541b471690c6a11451c610.jpg


Nå forstår jeg ingenting! Tok en ny test bare for nysgjerrigheten, og den er riktig nok tørket. Men jeg synes helt klart at jeg ser en rosa strek der, mye klarere i virkeligheten enn på bilde [emoji85]
Ser streken, kan bare ikke se om den er rosa. Heier på deg og håper testene blir sterkere og sterkere:D
 
Back
Topp